Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMiralles Bono, José Luis
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.contributor.authorFaulí Gasulla, Marcelo
dc.date.accessioned2016-08-30T06:36:57Z
dc.date.available2016-08-30T06:36:57Z
dc.date.issued2016-07-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/162100
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractLa investigació que es presenta a continuació és un treball d'investigació comparatiu que té com a objectiu demostrar que una educació musical basada en la improvisació, presenta uns nivells cognitiu-musicals majors en aquells alumnes educats amb aquesta metodologia davant aquells que són educats amb una metodologia musical tradicional. A causa de diversos factors tant interiors com exteriors a l'aula de música de primària, es conclou que els resultats obtinguts no recolzen la hipòtesi inicial i per tant, es plantegen algunes solucions per tal de corregir i superar aquests factors que condicionen de manera directa el procediment d'ensenyança-aprenentatge dintre de l'aula de música.ca_CA
dc.description.abstractThese research is a comparative research project that aims to demonstrate that education based on musical improvisation, presents musical cognitive levels higher in those students educated with this methodology before those are educated with traditional musical methodology. Due to various factors both internal and external to the music classroom primary school, we conclude that the results not back the initial hypothesis and therefore, there are some solutions to correct and overcome these factors that directly affect the teaching-learning process within the music classroom.ca_CA
dc.format.extent24 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectEducació musicalca_CA
dc.subjectImprovisacióca_CA
dc.subjectEnsenyança-aprenentatgeca_CA
dc.subjectMetodologiaca_CA
dc.subjectMusical educationca_CA
dc.subjectImprovisationca_CA
dc.subjectTeaching-learning processca_CA
dc.subjectMethodologyca_CA
dc.titleLa improvisació musical com a ferramenta del desenvolupament cognitiu en primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España

Ministerio Este proyecto ha recibido una ayuda de la Dirección General del Libro, Archivos y Bibliotecas del Ministerio de Cultura.
DSpace
Metadatos sujetos a :Public Domain | Información y consultas:biblioteca@uji.es | Política general de seguridad de la información | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, España - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78