La improvisació musical com a ferramenta del desenvolupament cognitiu en primària
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
La improvisació musical com a ferramenta del desenvolupament cognitiu en primàriaAutoría
Tutor/Supervisor
Miralles Bono, José Luis; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2016-07-14Editor
Universitat Jaume IResumen
La investigació que es presenta a continuació és un treball d'investigació comparatiu que té com a
objectiu demostrar que una educació musical basada en la improvisació, presenta uns nivells
cognitiu-musicals majors ... [+]
La investigació que es presenta a continuació és un treball d'investigació comparatiu que té com a
objectiu demostrar que una educació musical basada en la improvisació, presenta uns nivells
cognitiu-musicals majors en aquells alumnes educats amb aquesta metodologia davant aquells que
són educats amb una metodologia musical tradicional.
A causa de diversos factors tant interiors com exteriors a l'aula de música de primària, es conclou
que els resultats obtinguts no recolzen la hipòtesi inicial i per tant, es plantegen algunes solucions
per tal de corregir i superar aquests factors que condicionen de manera directa el procediment
d'ensenyança-aprenentatge dintre de l'aula de música. [-]
These research is a comparative research project that aims to demonstrate that education based on
musical improvisation, presents musical cognitive levels higher in those students educated with this
methodology ... [+]
These research is a comparative research project that aims to demonstrate that education based on
musical improvisation, presents musical cognitive levels higher in those students educated with this
methodology before those are educated with traditional musical methodology.
Due to various factors both internal and external to the music classroom primary school, we
conclude that the results not back the initial hypothesis and therefore, there are some solutions to
correct and overcome these factors that directly affect the teaching-learning process within the
music classroom. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: