Mostrar el registro sencillo del ítem
CRA: Comunitat rural d'aprenentatge. L'aprofitamentent de l'entorn rural i la comunitat per al estudi del poble
dc.contributor | Ramiro Roca, Enric | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.contributor.author | Guimerà García, Dúnia | |
dc.date.accessioned | 2016-07-27T08:37:51Z | |
dc.date.available | 2016-07-27T08:37:51Z | |
dc.date.issued | 2016-06-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/161958 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | El TFG que s’exposa a continuació té com a objectiu general “estudiar la capacitat de l’entorn rural i la comunitat educativa per l’ensenyament de les Ciències Socials en un col·legi rural agrupat”. El treball estudiarà la societat rural a la província de Castelló, que compta amb una gran quantitat de Col·legis Rurals Agrupats. En conseqüència, s’analitza què són els Col·legi Rural Agrupat, la seua organització, els avantatges... D’altra banda s’exposaran les Comunitats d’Aprenentatge, projecte amb el qual l’escola treballa conjuntament amb la comunitat educativa i permet un enriquiment “tots de tots" mitjançant les interaccions. Les Comunitats d’Aprenentatge es basen en les Actuacions Educatives d’Èxit. Existeixen diferents actuacions però aquest treball es centrarà en els Grups Interactius. Després de l’exposició teòrica, es duran a terme unes qüestions als Col·legis Rurals Agrupats de la província i s’analitzaran les respostes per conèixer l’actualitat real dels col·legis. Tant el recull teòric com les entrevistes posaran interès en dos objectius secundaris; “valorar el potencial dels Col·legi Rural Agrupat per educar en les Ciències Socials” i “proposar el projecte Comunitats d’Aprenentatge dintre d’un Col·legi Rural Agrupat” Aquest Treball de Fi de Grau conclou amb una proposta de grups interactius amb activitats concretes per a que els alumnes coneguen, estimen i valoren el seu propi poble, que després s’exposarà conjuntament amb les altres unitats del Col·legi Rural Agrupat. Aquesta proposta actuarà com a l’objectiu final i tancarà el treball. | ca_CA |
dc.format.extent | 30 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Col·legi rural agrupat | ca_CA |
dc.subject | Comunitats d’Aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | Ciències Socials | ca_CA |
dc.subject | Grups interactius | ca_CA |
dc.subject | Poble | ca_CA |
dc.title | CRA: Comunitat rural d'aprenentatge. L'aprofitamentent de l'entorn rural i la comunitat per al estudi del poble | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840