Diferents eines d´avaluació desenvolupades
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Diferents eines d´avaluació desenvolupadesAutoría
Tutor/Supervisor
Ortí Ferreres, JoanFecha de publicación
2016-06-21Editor
Universitat Jaume IResumen
L´avaluació és un fet docent dins de l´educació que més repercuteix sobre l´alumnat. En
aquesta, el paper del professor és molt important i al mateix temps complex. En Educació Física
aquest acte sol ser més dificultós ... [+]
L´avaluació és un fet docent dins de l´educació que més repercuteix sobre l´alumnat. En
aquesta, el paper del professor és molt important i al mateix temps complex. En Educació Física
aquest acte sol ser més dificultós perquè es desconeixen els instruments d´avaluació que poden
ser útils i a l´hora equilibrats amb el projecte curricular del mestre. L'estudi plantejat a continuació
exposa la dificultat de l'avaluació, concretament en l'assignatura d'educació física, així com la
importància de la figura del professor a l'hora de realitzar-la. El treball és dut a terme per dos
mestres davant d'una mateixa activitat relacionada amb els esports segons el curs escolar però
amb diferents eines d´avaluació: primer i segon curs amb bàsquet, tercer i quart curs amb hoquei i
finalment cinquè i sisè curs amb vòlei. Per tant, es pretén mostrar el disseny de diverses eines
d´avaluació i la seua aplicació en l´aula per a comprovar les diferències entre aquestes i poder
extraure una conclusió en un futur a l´hora de dur-les a terme Així doncs, es mostra com d'una
mateixa acció, el judici del professor i l´eina utilitzada influeixen en els resultats finals. S'insisteix
en la consideració de les capacitats, aptituds i maduresa de tots i cadascun dels alumnes a l'hora
de ser avaluats. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess