Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorAdrián Serrano, Juan Emilio
dc.contributor.authorAguilar Gasulla, Marc
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2016-07-19T11:54:55Z
dc.date.available2016-07-19T11:54:55Z
dc.date.issued2016-06-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/161775
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractDiversos investigadors coincideixen a assenyalar que el coneixement és una construcció interactiva, la qual cosa té importants conseqüències al moment d'analitzar els processos educatius. Així, en aquesta investigació es compara la interacció verbal professor-alumne en dues aules de Primària, com una via de construcció de coneixement i de regulació, en definitiva, dels processos didàctics en l’aula, utilitzant per a ell el Model de Flanders.ca_CA
dc.description.abstractIn this research we compare the verbal interaction of two classrooms of primary education using the Model of Flanders. This method is based on the verbal interaction between the students and teacher to extract conclusions. Several researchers agree that knowledge is an interactive construction that has important consequences regarding the analysis of the educational processes. Thus, this research uses the model of Flanders to compare the verbal interaction between teachers and students in two classrooms of primary education, as a road of knowledge creation and regulation of the didactic processes in the classroom.ca_CA
dc.format.extent36 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectcomunicacióca_CA
dc.subjectinteracció verbalca_CA
dc.subjectcategoriaca_CA
dc.subjectmestreca_CA
dc.subjectalumneca_CA
dc.subjectcommunicationca_CA
dc.subjectverbal interactionca_CA
dc.subjectcategoryca_CA
dc.subjectteacherca_CA
dc.subjectstudentca_CA
dc.titleAnàlisi de la interacció verbal professor-alumne segons el Mètode Flanders aplicat a dos aules d’Educació Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España