Show simple item record

dc.contributorCollado Vergara, Manuel Ángel
dc.contributor.authorPrimo Forner, Aixa
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I
dc.date.accessioned2016-06-27T11:39:36Z
dc.date.available2016-06-27T11:39:36Z
dc.date.issued2015-06-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/161150
dc.descriptionTreball de Final de Grau en Mestre d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractEls següent Treball de Fi de Grau pertany a la modalitat de Revisió Teòrica i recerca bibliogràfica. És a dir, es centra en la revisió de la literatura científica existent sobre la temàtica escollida, en aquest cas, la relació que s’estableix entre la família i l’escola. Una vegada feta la revisió teòrica, es realitza una investigació a través de qüestionaris per poder extraure conclusions amb els resultats obtinguts, la revisió teòrica realitzada i els objectius i les hipòtesis plantejades. Amb aquest treball d’investigació s’intenta esbrinar quines són les opinions dels mestres i dels pares i mares per les quals no s’impliquen més als centres, d’una manera més activa, sense tindre res a veure amb els seus fills/es, i perquè els mestres, si consideren important la relació entre les famílies i l’escola, no fan perquè s’impliquen més. És per això que es va decidir realitzar el treball d’investigació per poder fonamentar amb una base teòrica i ajudar amb qüestionaris a esbrinar les opinions anteriorment nomenadesca_CA
dc.description.abstractTo the present Work of End of Degree, which brings as a title The relation family – school, it’s in the form of theoretical review, will find a research on the relation that establishes between the school and the families and has as a main aim to finding out the importance that the two parts give to the relation that have to keep and why no collaborate more between them and of which way would be had to realize it, establishing a series of possible causes for which do not establish better and more next relations between both institutions. Besides, they realize fifty questionnaires, twenty-five to teachers and twenty-five to fathers/mothers of the CEIP Juan Carlos I of Almenara (Castellón, Spain), with the intention of in which level consider that it is more important, how would like them to the fathers/mothers collaborate more actively in the school, if they consider that the school is opened the participation of the families or no, how would involve more the teachers to the fathers/mothers in the school, . . . All surrounded in a theoretical introduction, followed of the methodology where expose the characteristic of the participants, the procedure and the questions realized to the questionnaires, the results obtained, and to finalize will relate the results with the theoretical part, the aims posed and the hypotheses to the conclusions section.ca_CA
dc.format.extent19 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectEscolaca_CA
dc.subjectImplicacióca_CA
dc.subjectCol·laboracióca_CA
dc.subjectImportànciaca_CA
dc.titleLa relació família – escolaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record