La relació família – escola
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La relació família – escolaAutoría
Tutor/Supervisor
Collado Vergara, Manuel ÁngelTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume IFecha de publicación
2015-06-16Editor
Universitat Jaume IResumen
Els següent Treball de Fi de Grau pertany a la modalitat de Revisió Teòrica i recerca bibliogràfica. És a dir, es centra en la revisió de la literatura científica existent sobre la temàtica escollida, en aquest cas, ... [+]
Els següent Treball de Fi de Grau pertany a la modalitat de Revisió Teòrica i recerca bibliogràfica. És a dir, es centra en la revisió de la literatura científica existent sobre la temàtica escollida, en aquest cas, la relació que s’estableix entre la família i l’escola. Una vegada feta la revisió teòrica, es realitza una investigació a través de qüestionaris per poder extraure conclusions amb els resultats obtinguts, la revisió teòrica realitzada i els objectius i les hipòtesis plantejades. Amb aquest treball d’investigació s’intenta esbrinar quines són les opinions dels mestres i dels pares i mares per les quals no s’impliquen més als centres, d’una manera més activa, sense tindre res a veure amb els seus fills/es, i perquè els mestres, si consideren important la relació entre les famílies i l’escola, no fan perquè s’impliquen més. És per això que es va decidir realitzar el treball d’investigació per poder fonamentar amb una base teòrica i ajudar amb qüestionaris a esbrinar les opinions anteriorment nomenades [-]
To the present Work of End of Degree, which brings as a title The relation family – school, it’s in the form of theoretical review, will find a research on the relation that establishes between the school and the ... [+]
To the present Work of End of Degree, which brings as a title The relation family – school, it’s in the form of theoretical review, will find a research on the relation that establishes between the school and the families and has as a main aim to finding out the importance that the two parts give to the relation that have to keep and why no collaborate more between them and of which way would be had to realize it, establishing a series of possible causes for which do not establish better and more next relations between both institutions. Besides, they realize fifty questionnaires, twenty-five to teachers and twenty-five to fathers/mothers of the CEIP Juan Carlos I of Almenara (Castellón, Spain), with the intention of in which level consider that it is more important, how would like them to the fathers/mothers collaborate more actively in the school, if they consider that the school is opened the participation of the families or no, how would involve more the teachers to the fathers/mothers in the school, . . . All surrounded in a theoretical introduction, followed of the methodology where expose the characteristic of the participants, the procedure and the questions realized to the questionnaires, the results obtained, and to finalize will relate the results with the theoretical part, the aims posed and the hypotheses to the conclusions section. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball de Final de Grau en Mestre d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess