Mostrar el registro sencillo del ítem
El valor educatiu del patrimoni històric treballat per projectes (el cas del Palau-Castell de Betxí)
dc.contributor | Selma Castell, Sergi | |
dc.contributor.author | Sanahuja Meneu, María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-03-08T11:33:22Z | |
dc.date.available | 2016-03-08T11:33:22Z | |
dc.date.issued | 2015-06-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/152745 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | La qüestió que planteja aquest treball es el valor educatiu que té el patrimoni històric com a recurs didàctic quan es treballa amb una metodologia per projectes. S’ha estudiat que això és possible agafant com a exemple un monument històric de la localitat de Betxí, en este cas, el Palau-Castell. S’ha analitzat el que aporta l’educació patrimonial en l’alumnat, és a dir, els valors que adquireixen amb l’estudi del seu patrimoni en relació a l’àrea de les Ciències Socials. L’estudi del tema ens ha conduit a altres aspectes relacionats amb el patrimoni, com són la sensibilització, la diversitat cultural o els espais formals i no formals. També s’ha fet menció a la metodologia per projectes que es du a terme per a que l’estudi del patrimoni siga significatiu per als alumnes, i s’ha explicat perquè la proposta es dirigeix a l’alumnat de primer cicle de Primària. A més, s’han establert diversos continguts que tenen relació amb l’estudi del patrimoni, el seu valor educatiu i el treball per projectes, al igual com els criteris d’avaluació i les competències bàsiques. Per observar l’efectivitat d’aquesta proposta, s’ha seguit un procés d’observació durant tota la duració de la seua aplicació didàctica en l’aula d’una escola en el primer curs de Primària. S’ha utilitzat el mètode per projectes per a dur a terme l’estudi del monument de la localitat, el Palau-Castell de Betxí per comparar l’avaluació inicial i l’avaluació final i poder així, arribar a unes conclusions. | ca_CA |
dc.format.extent | 28 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Patrimoni | ca_CA |
dc.subject | Educació patrimonial | ca_CA |
dc.subject | Valor educatiu | ca_CA |
dc.subject | Metodologia per projectes | ca_CA |
dc.title | El valor educatiu del patrimoni històric treballat per projectes (el cas del Palau-Castell de Betxí) | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840