Una nova visió d’aprenentatge mitjançant la pràctica dels Grups Interactius
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Una nova visió d’aprenentatge mitjançant la pràctica dels Grups InteractiusAutoría
Tutor/Supervisor
Collado Vergara, Manuel ÁngelTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball es centra en l’aplicació de grup interactius, una forma de treballar entre altres de les
comunitats d’aprenentatge, en un centre ordinari que sense ser una comunitat d’aprenentatge té els
recursos ... [+]
Aquest treball es centra en l’aplicació de grup interactius, una forma de treballar entre altres de les
comunitats d’aprenentatge, en un centre ordinari que sense ser una comunitat d’aprenentatge té els
recursos suficients per a millora el projecte educatiu mitjançant pràctiques cooperatives basades el
l’aprenentatge dialògic. Mitjançant una investigació – acció, a una aula de quatre anys s’han realitzat
sessions amb xicotets grups heterogenis a partir dels quals s’ha recollit informació rellevant i s’han
analitzat els resultats mitjançant l’observació i qüestionaris específics que apunten que és una bona
pràctica educativa per a inserir en educació infantil. [-]
This work focuses on the application of interactive groups, a way of working among learning
communities in a regular centre without being a learning community, but that has sufficient resources
to improve its ... [+]
This work focuses on the application of interactive groups, a way of working among learning
communities in a regular centre without being a learning community, but that has sufficient resources
to improve its educational project, with cooperative practices based on ideological learning. Through
an investigation - action in a 4 years classroom, sessions were held with small heterogeneous
groups, which relevant information has been collected and the results analysed through observation
and specific questionnaires that point that this is a good educational practice to insert in kindergarten. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs: 2014/2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess