Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorQuílez Pardo, Juan
dc.contributor.authorSaborit Villalonga, Lluís
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-02-17T08:38:51Z
dc.date.available2016-02-17T08:38:51Z
dc.date.issued2015-12-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/150167
dc.descriptionTreball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractAquest treball de final de grau és una mostra del tipus d'ensenyança cap a la qual deu avançar l’educació escolar a Espanya. Es tracta de la implementació d'una Unitat Didàctica de l'assignatura de Coneixement del Medi de tercer cicle de primària, en una llengua estrangera, en aquest cas, l'anglès, a una escola de la Comunitat Valenciana. La metodologia emprada per a dur a terme la planificació i redacció de la Unitat Didàctica, ha sigut CLIL, Content and Language Integrated Learning, (en Valencià AICLE, Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera). Metodologia que es basa principalment en l'existència demostrada, d'un major èxit en l'aprenentatge de les llengües estrangeres quan es fan servir aquestes llengües per ensenyar matèries comunes com la història o les ciències, que per mitjà dels currículums funcionals que tracten aquestes llengües com a assignatures independents. La Unitat Didàctica tracta sobre els principals ecosistemes de la Comunitat Valenciana, coincidint amb el Bloc 3 del currículum oficial del area de Ciències de la Naturalesa del 5t curs de Primària segons la llei educativa actual (LOMCE). Els alumnes podran conèixer millor la natura que els envolta, alhora que adquiriran millor les competències lingüístiques que es treballen. Mitjançant la metodologia CLIL els alumnes no sols aprendran conceptes i característiques d’animals, plantes i climes de la Comunitat Valenciana (Coneixement del Medi), a més a més dels continguts i objectius de la llengua estrangera ( Anglés), sinó que ho faran mitjançant activitats que fomentaran en ells processos cognitius d’ordre superior i ho faran d’una forma adaptada a les seues necessitats i característiques.ca_CA
dc.format.extent64 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectCLILca_CA
dc.subjectIndagacióca_CA
dc.subjectLlenguaca_CA
dc.subjectContingutsca_CA
dc.subjectEcosistemesca_CA
dc.titleUnitat didàctica CLIL: ecosistemes de la Comunitat Valencianaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem