Mostrar el registro sencillo del ítem
Unitat didàctica CLIL: ecosistemes de la Comunitat Valenciana
dc.contributor | Quílez Pardo, Juan | |
dc.contributor.author | Saborit Villalonga, Lluís | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-02-17T08:38:51Z | |
dc.date.available | 2016-02-17T08:38:51Z | |
dc.date.issued | 2015-12-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/150167 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball de final de grau és una mostra del tipus d'ensenyança cap a la qual deu avançar l’educació escolar a Espanya. Es tracta de la implementació d'una Unitat Didàctica de l'assignatura de Coneixement del Medi de tercer cicle de primària, en una llengua estrangera, en aquest cas, l'anglès, a una escola de la Comunitat Valenciana. La metodologia emprada per a dur a terme la planificació i redacció de la Unitat Didàctica, ha sigut CLIL, Content and Language Integrated Learning, (en Valencià AICLE, Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera). Metodologia que es basa principalment en l'existència demostrada, d'un major èxit en l'aprenentatge de les llengües estrangeres quan es fan servir aquestes llengües per ensenyar matèries comunes com la història o les ciències, que per mitjà dels currículums funcionals que tracten aquestes llengües com a assignatures independents. La Unitat Didàctica tracta sobre els principals ecosistemes de la Comunitat Valenciana, coincidint amb el Bloc 3 del currículum oficial del area de Ciències de la Naturalesa del 5t curs de Primària segons la llei educativa actual (LOMCE). Els alumnes podran conèixer millor la natura que els envolta, alhora que adquiriran millor les competències lingüístiques que es treballen. Mitjançant la metodologia CLIL els alumnes no sols aprendran conceptes i característiques d’animals, plantes i climes de la Comunitat Valenciana (Coneixement del Medi), a més a més dels continguts i objectius de la llengua estrangera ( Anglés), sinó que ho faran mitjançant activitats que fomentaran en ells processos cognitius d’ordre superior i ho faran d’una forma adaptada a les seues necessitats i característiques. | ca_CA |
dc.format.extent | 64 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | CLIL | ca_CA |
dc.subject | Indagació | ca_CA |
dc.subject | Llengua | ca_CA |
dc.subject | Continguts | ca_CA |
dc.subject | Ecosistemes | ca_CA |
dc.title | Unitat didàctica CLIL: ecosistemes de la Comunitat Valenciana | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840