Show simple item record

dc.contributorJuliá Bolívar, José Enrique
dc.contributor.authorEscrig Rovira, Vicent
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2015-12-15T15:58:20Z
dc.date.available2015-12-15T15:58:20Z
dc.date.issued2015-11-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/143536
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP119. Curs acadèmic: 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractAquest TFM (Treball Final de Màster) està dedicat a la realització d’un projecte d’innovació educativa a través de la metodologia anomenada investigació-acció i que s’aplica a l’àmbit dels deures en l’assignatura de Física i Química al curs de 3r d’ESO. El projecte es va desenvolupar durant el pràcticum del Màster en Professorat d’Educació Secundària, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes de la Universitat Jaume I realitzat a l’IES de la Vall d’Alba. En aquest TFM s’ha volgut comprovar si hi havia alguna manera de que els alumnes de 3r de l’ESO feren els deures de l’assignatura, ja que es va observar que la majoria dels alumnes mai feien les tasquen encomanades per la professora a casa. Amb aquest objectiu s’han dissenyat quatre activitats diferents per veure quina resposta hi havia per part dels alumnes cap a cada tipus d’activitat: un problema numèric relacionat amb el dia a dia de l’alumne, una recerca d’informació, un debat sobre un tema d’actualitat i una experiència pràctica. Les activitats han estat avaluades pel professor però els alumnes també han participat amb l’avaluació entre companys per a les activitats grupals i han respost un qüestionari per valorar diversos aspectes de cada activitat. Després del treball realitzat es pot concloure que aquesta nova forma de treballar a casa ha estat ben rebuda per part dels alumnes i l’objectiu principal s’ha assolit de manera satisfactòria. S’ha aconseguit passar d’una taxa de realització dels deures inferior al 50% fins a quasi el 95% i, més important encara, els alumnes han considerat molt majoritàriament que han après coses noves sobre els temes tractats i valoren més la importància d’aquestos en el seu entorn, prova de l’èxit en els canvis introduïts.ca_CA
dc.format.extent56 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleCanvi en el paradigma dels deuresca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain