Mostrar el registro sencillo del ítem
Perillen les ciències?
dc.contributor | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.author | Rovira Barberà, Maria | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2015-12-14T11:44:13Z | |
dc.date.available | 2015-12-14T11:44:13Z | |
dc.date.issued | 2015-11-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/143331 | |
dc.description | Treball de Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP126. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball s’emmarca dins de la modalitat d’investigació educativa, en la qual es pretén validar, de forma empírica, una sèrie de teories i arguments estudiades. Aquest estudi es porta terme a l’IES Bovalar de Castelló i es realitza a un total de 189 estudiants d’edats compreses entre els 12 i els 19 anys. Els alumnes han contestat una enquesta on expressaven la seua opinió sobre les classes i les professions científiques actuals. S’ha seguit un model d’enquesta que realitzà l’Organització d’Estats Iberoamericans per a l’educació, la ciència i la cultura durant els anys 2008 a 2010 que tenia com a objectiu principal el mateix que tenim en aquesta investigació: obtenir un panorama de la situació sobre la percepció que tenen els estudiants de les professions científiques i tecnològiques. A més a més, també volem conèixer quin és el grau d’aportació d’aquestes matèries científiques als diferents àmbits de vida. Els resultats demostren com els alumnes reconeixen que les ciències són molt importants per a la nostra societat; però, en canvi, la gran majoria no aposta per una professió científica per al seu futur laboral. Les ciències de la salut són les més demandades pels estudiants i les ciències pures les que menys els atrauen. Hi ha una gran diferència de gustos entre nois i noies. Si analitzem les dades dels alumnes que volen continuar els seus estudis en la rama de les ciències, als quals anomenen alumnes amb vocació científica, trobem clares diferències quant a respostes positives i millors qualificacions. Finalment, també s’analitza la gran influència que presenta el professorat per a l’alumne en aquesta etapa formativa, i que, junt amb els pares, constitueix un gran vincle d’unió en aquestes edats | ca_CA |
dc.format.extent | 30 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Perillen les ciències? | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809