Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.authorRovira Barberà, Maria
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2015-12-14T11:44:13Z
dc.date.available2015-12-14T11:44:13Z
dc.date.issued2015-11-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/143331
dc.descriptionTreball de Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP126. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractAquest treball s’emmarca dins de la modalitat d’investigació educativa, en la qual es pretén validar, de forma empírica, una sèrie de teories i arguments estudiades. Aquest estudi es porta terme a l’IES Bovalar de Castelló i es realitza a un total de 189 estudiants d’edats compreses entre els 12 i els 19 anys. Els alumnes han contestat una enquesta on expressaven la seua opinió sobre les classes i les professions científiques actuals. S’ha seguit un model d’enquesta que realitzà l’Organització d’Estats Iberoamericans per a l’educació, la ciència i la cultura durant els anys 2008 a 2010 que tenia com a objectiu principal el mateix que tenim en aquesta investigació: obtenir un panorama de la situació sobre la percepció que tenen els estudiants de les professions científiques i tecnològiques. A més a més, també volem conèixer quin és el grau d’aportació d’aquestes matèries científiques als diferents àmbits de vida. Els resultats demostren com els alumnes reconeixen que les ciències són molt importants per a la nostra societat; però, en canvi, la gran majoria no aposta per una professió científica per al seu futur laboral. Les ciències de la salut són les més demandades pels estudiants i les ciències pures les que menys els atrauen. Hi ha una gran diferència de gustos entre nois i noies. Si analitzem les dades dels alumnes que volen continuar els seus estudis en la rama de les ciències, als quals anomenen alumnes amb vocació científica, trobem clares diferències quant a respostes positives i millors qualificacions. Finalment, també s’analitza la gran influència que presenta el professorat per a l’alumne en aquesta etapa formativa, i que, junt amb els pares, constitueix un gran vincle d’unió en aquestes edatsca_CA
dc.format.extent30 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titlePerillen les ciències?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Spain