Show simple item record

dc.contributorSánchez García, Javier
dc.contributor.authorCaballero Rams, Jorge
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.date.accessioned2015-12-09T11:43:46Z
dc.date.available2015-12-09T11:43:46Z
dc.date.issued2015-11-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/142948
dc.descriptionTreball final de Màster Interuniversitari en Màrqueting i Investigació de Mercats. Codi: SRB100. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.format.extent97 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectMàster Interuniversitari en Màrqueting i Investigació de Mercatsca_CA
dc.subjectMáster Interuniversitario en Marketing e Investigación de Mercadosca_CA
dc.titlePlan de Marketing para Graduaciones Blue Grupo Salones Mar Blauca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain