Show simple item record

dc.contributorFernández Nadal, Carmen María
dc.contributor.authorBlázquez Ebrí, Tània
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.date.accessioned2015-12-09T08:51:45Z
dc.date.available2015-12-09T08:51:45Z
dc.date.issued2015-11-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/142848
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic: 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractLa Història Moderna a través de la Pissarra Digital Interactiva és un treball que respon a la modalitat de materials didàctics d’innovacions educatives. L’objectiu principal d’aquest treball és demostrar que la Pissarra Digital Interactiva (PDI) és un útil que pot millorar la docència en les aules, ja que amb ella es poden realitzar tota una sèrie d’activitats totalment diferents de les actuals on els alumnes seran els protagonistes principals, ells sols seran els que es forjaran els seus coneixements, encara que com a guia tindran al professor. Per a poder demostrar açò, el que s’ha realitzat en aquest treball és una aportació de quatre projectes per a treballar amb la PDI la Història Moderna. Però, a més a més d’aquesta aportació també ha sigut realitzat un anàlisi dels recursos existents, és a dir, d’aquells treballs que es poden trobar a la xarxa. Els principals resultats després de realitzar l’anàlisi van ser que hi ha un gran nombre de projecte per a treballar amb l’educació primària, mentre que en educació secundaria aquests són molt més escassos. Si els recursos de secundaria són quasi inexistents, ja no diguem els destinats per a treballar la Història Moderna. Aquesta falta de treballs especialment en Història Moderna va ser la causant de què és plantejarà aquest objectiu i de què hagen segut realitzats aquests quatre projectes. Les conclusions a les quals es van arribar és que la PDI és una ferramenta que cada volta esta ocupant més centres docents, on no sempre se la valora i tampoc es tenen en compte els avantatges que pot dur en l’educació, però que ha de ser una eina que s’ha d’utilitzar i no quedar-se com una peça més de decoració de les aules. Llavors, aquesta realització de projectes pretén aportar recursos docents en l’àmbit de secundària per a la Història Moderna i, poder així, demostrar als docents de secundària que amb la PDI es pot treballar qualsevol aspecte.ca_CA
dc.format.extent71 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleLa Història Moderna a través de la Pissara Digital Interactivaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain