Mostrar el registro sencillo del ítem
Els col·legis rurals agrupats des de la perspectiva docent
dc.contributor | Llopis Nebot, María Ángeles | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.contributor.author | García Sospedra, Laura | |
dc.date.accessioned | 2015-10-19T11:20:26Z | |
dc.date.available | 2015-10-19T11:20:26Z | |
dc.date.issued | 2015-06-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/136165 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Amb el Treball Final de Grau que s’exposa a continuació ens endinsem en la vida de quatre Col·legis Rurals Agrupats, més coneguts com a C.R.A., situats a les comarques del Maestrat i la Plana Alta a la província de Castelló com són: la Bardissa, Araboga, l’Ullastre i el Trescaire; per tal d’acostar i saber-ne més d’aquesta tipologia de centres ja que per a molts resulta desconegut. En primer lloc, s’ha fet un anàlisi teòric de les circumstàncies i els factors que van conduir fins a la creació dels Col·legis Rurals Agrupats, com també de les lleis que les emparen i els punts de vista de diferents autors. Després, per tal de fer un apropament vivencial del dia a dia d’aquests centres s’ha recorregut a aquells que són part principal dintre del procés ensenyament-aprenentatge, aquells que són coneixedors de tots els agents que participen en l’escola, que coneixen la realitat des de dintre, és a dir, els i les docents. Per mitjà de sis entrevistes s’ha volgut esbrinar quins són els punts més favorables i aquells que no ho són tan. Se’ls ha preguntat sobre quatre aspectes: didàctics, organitzatius, d’identitat i personals, tots ells relacionats amb el món educatiu i més en concret amb el món de les escoles rurals. Finalment s’han realitzat unes conclusions analitzant les respostes que han donat els docents i s’han formulat propostes de millora per què hi haja una educació amb la qualitat que es mereix. | ca_CA |
dc.format.extent | 18 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Col·legi rural agrupat | ca_CA |
dc.subject | Docents | ca_CA |
dc.subject | Avantatges | ca_CA |
dc.subject | Desavantatges | ca_CA |
dc.title | Els col·legis rurals agrupats des de la perspectiva docent | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840