Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorLlopis Nebot, María Ángeles
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.contributor.authorGarcía Sospedra, Laura
dc.date.accessioned2015-10-19T11:20:26Z
dc.date.available2015-10-19T11:20:26Z
dc.date.issued2015-06-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/136165
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractAmb el Treball Final de Grau que s’exposa a continuació ens endinsem en la vida de quatre Col·legis Rurals Agrupats, més coneguts com a C.R.A., situats a les comarques del Maestrat i la Plana Alta a la província de Castelló com són: la Bardissa, Araboga, l’Ullastre i el Trescaire; per tal d’acostar i saber-ne més d’aquesta tipologia de centres ja que per a molts resulta desconegut. En primer lloc, s’ha fet un anàlisi teòric de les circumstàncies i els factors que van conduir fins a la creació dels Col·legis Rurals Agrupats, com també de les lleis que les emparen i els punts de vista de diferents autors. Després, per tal de fer un apropament vivencial del dia a dia d’aquests centres s’ha recorregut a aquells que són part principal dintre del procés ensenyament-aprenentatge, aquells que són coneixedors de tots els agents que participen en l’escola, que coneixen la realitat des de dintre, és a dir, els i les docents. Per mitjà de sis entrevistes s’ha volgut esbrinar quins són els punts més favorables i aquells que no ho són tan. Se’ls ha preguntat sobre quatre aspectes: didàctics, organitzatius, d’identitat i personals, tots ells relacionats amb el món educatiu i més en concret amb el món de les escoles rurals. Finalment s’han realitzat unes conclusions analitzant les respostes que han donat els docents i s’han formulat propostes de millora per què hi haja una educació amb la qualitat que es mereix.ca_CA
dc.format.extent18 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectCol·legi rural agrupatca_CA
dc.subjectDocentsca_CA
dc.subjectAvantatgesca_CA
dc.subjectDesavantatgesca_CA
dc.titleEls col·legis rurals agrupats des de la perspectiva docentca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain