Show simple item record

dc.contributorMartí Puig, Manuel
dc.contributor.authorMorgado Ribés, Lara
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-09-23T09:55:41Z
dc.date.available2015-09-23T09:55:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/133826
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractEl projecte que mostrem a continuació ha sigut realitzat en el Centre de Menors Pi Gros de Castelló, l'alumnat en aquest centre compleix mesures judicials i, a més, aquest està considerat com Centre d'Acció Educativa Singular (CAES). La investigació-acció realitzada en el període corresponent al Pràcticum pretén resoldre una problemàtica educativa concreta; el fracàs escolar i la millora de les relacions interpersonals són els punts observats que necessiten d'una millora i que hem decidit treballar per aconseguir-la. L'elecció de les activitats cooperatives com a pla de millora proposat ha sigut fruit de la formació rebuda gràcies al màster realitzat. Pensem que aquestes poden ajudar a resoldre la problemàtica esmentada anteriorment. De manera més específica, mostrem la unitat didàctica duta a terme seguint les metodologies de cooperació abans esmentades. La unitat didàctica correspon als aspectes curriculars marcats pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esports a través del Bolletí Oficial de l'Estat (BOE); més concretament utilitzem les marcades pel Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV). En aquest apartat marquem tots els aspectes interessants que ha de tindre una Unitat Didàctica (UD): justificació, objectius i competències, metodologies, conceptes curriculars i temporalització, activitats i per últim avaluació. Després del període d'aplicació del pla d'acció cal fer una reflexió per entendre millor la feina realitzada i poder esbrinar quines són les millores aconseguides i quines propostes de millora podem seguir incorporant perquè els objectius que ens hem proposat es complisquen en la seua totalitat. És una feina amb duració indeterminada, ja que, la pròpia innovació educativa, entenent aquesta com la generalització de la investigació-acció, és caracteritza per ser cíclica i incorporar millores sempre que siguen necessàries per tancar el cercle. En finalitzar el treball hem considerat necessari incorporar les propostes de millora que hem pogut extraure de les dades analitzades i de les reflexions realitzades. Aquestes propostes poden entendre com una continuació del cicle de millora educativa que ens proposem en el treball que exposem a continuació. En les conclusions del projecte podem veure les interpretacions del projecte que hem dut a terme i que creiem que han sigut satisfactòries de manera general. Com que considerem que el cicle no està tancat deixem.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectCentre de Menors Pi Grosca_CA
dc.subjectCentros de menoresca_CA
dc.subjectJóvenes inadaptadosca_CA
dc.subjectEducaciónca_CA
dc.subject.lcshGroup homes for childrenca_CA
dc.subject.lcshYouth with social disabilitiesca_CA
dc.subject.otherCentres residencials d'acció educativaca_CA
dc.subject.otherInfants inadaptatsca_CA
dc.subject.otherJoves desfavoritsca_CA
dc.subject.otherEducacióca_CA
dc.titleL’experiència del Centre de Menors Pi gros de Castelló : activitats cooperativesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record