Mostrar el registro sencillo del ítem
L’experiència del Centre de Menors Pi gros de Castelló : activitats cooperatives
dc.contributor | Martí Puig, Manuel | |
dc.contributor.author | Morgado Ribés, Lara | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-09-23T09:55:41Z | |
dc.date.available | 2015-09-23T09:55:41Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/133826 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2014/2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | El projecte que mostrem a continuació ha sigut realitzat en el Centre de Menors Pi Gros de Castelló, l'alumnat en aquest centre compleix mesures judicials i, a més, aquest està considerat com Centre d'Acció Educativa Singular (CAES). La investigació-acció realitzada en el període corresponent al Pràcticum pretén resoldre una problemàtica educativa concreta; el fracàs escolar i la millora de les relacions interpersonals són els punts observats que necessiten d'una millora i que hem decidit treballar per aconseguir-la. L'elecció de les activitats cooperatives com a pla de millora proposat ha sigut fruit de la formació rebuda gràcies al màster realitzat. Pensem que aquestes poden ajudar a resoldre la problemàtica esmentada anteriorment. De manera més específica, mostrem la unitat didàctica duta a terme seguint les metodologies de cooperació abans esmentades. La unitat didàctica correspon als aspectes curriculars marcats pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esports a través del Bolletí Oficial de l'Estat (BOE); més concretament utilitzem les marcades pel Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV). En aquest apartat marquem tots els aspectes interessants que ha de tindre una Unitat Didàctica (UD): justificació, objectius i competències, metodologies, conceptes curriculars i temporalització, activitats i per últim avaluació. Després del període d'aplicació del pla d'acció cal fer una reflexió per entendre millor la feina realitzada i poder esbrinar quines són les millores aconseguides i quines propostes de millora podem seguir incorporant perquè els objectius que ens hem proposat es complisquen en la seua totalitat. És una feina amb duració indeterminada, ja que, la pròpia innovació educativa, entenent aquesta com la generalització de la investigació-acció, és caracteritza per ser cíclica i incorporar millores sempre que siguen necessàries per tancar el cercle. En finalitzar el treball hem considerat necessari incorporar les propostes de millora que hem pogut extraure de les dades analitzades i de les reflexions realitzades. Aquestes propostes poden entendre com una continuació del cicle de millora educativa que ens proposem en el treball que exposem a continuació. En les conclusions del projecte podem veure les interpretacions del projecte que hem dut a terme i que creiem que han sigut satisfactòries de manera general. Com que considerem que el cicle no està tancat deixem. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | Centre de Menors Pi Gros | ca_CA |
dc.subject | Centros de menores | ca_CA |
dc.subject | Jóvenes inadaptados | ca_CA |
dc.subject | Educación | ca_CA |
dc.subject.lcsh | Group homes for children | ca_CA |
dc.subject.lcsh | Youth with social disabilities | ca_CA |
dc.subject.other | Centres residencials d'acció educativa | ca_CA |
dc.subject.other | Infants inadaptats | ca_CA |
dc.subject.other | Joves desfavorits | ca_CA |
dc.subject.other | Educació | ca_CA |
dc.title | L’experiència del Centre de Menors Pi gros de Castelló : activitats cooperatives | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809