Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorVidal Prades, Emma Dunia
dc.contributor.authorMoliner Torres, Ángela
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-09-18T11:34:34Z
dc.date.available2015-09-18T11:34:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/133226
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractLa dificultat i la confusió fan del temps un concepte enrevessat, sobretot a l‟hora d‟assimilar-lo. Açò comporta un alt grau de complicació tant en el seu ensenyament com en l‟aprenentatge, fent que no sigui gens fàcil apropar aquesta comprensió a les i els més menuts. El docent ha de procurar que el seu alumnat desenrotlli els esquemes mentals i estableixi progressivament relacions entre l‟ara i el abans. Per contestar interrogants sobre el present, és necessari fer veure i comprendre que va existir un passat que el determina. Ha de ser conscient que allò que coneix avui, potser ahir també hi era però no com ara, que hagi aparegut recentment o hagi desaparegut. Per tant, s‟ha de fer que comprenguin que el temps és el fenomen que ha fet possible la vida tal i com la coneixen, i que demà farà possible clarificar les inquietuds d‟avui. Davant aquesta situació i les consideracions didàctiques a tindre en compte, s‟exposa la planificació, l‟aplicació pràctica i l‟anàlisi dels resultats d‟un projecte de treball innovador per inculcar el pas del temps a l‟aula de Primària, caracteritzat per una metodologia activa. Es pretendrà que els i les alumnes siguin investigadors del passat del seu poble, a través de la informació que podran recollir i captar especialment d‟un procés d‟història oral. Tanmateix, el tractament de fotografies antigues del poble i la comparació d‟aquestes amb les seues actuals, serà un recurs molt important dins del projecte per ser conscient del pas del temps. Així doncs, l‟objectiu d‟aquest projecte serà adquirir la noció de temporalitat d‟una manera significativa i des d‟una visió constructivista de l‟aprenentatge.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectPaso del tiempoca_CA
dc.subjectTiempoca_CA
dc.subjectExperienciaca_CA
dc.subjectAprendizaje por experienciaca_CA
dc.subjectTemporalidadca_CA
dc.subject.otherTempsca_CA
dc.subject.otherAprenentatge per experiènciaca_CA
dc.titleÉs possible un aprenentatge significatiu del pas del temps? : proposta d’innovació educativaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem