Show simple item record

dc.contributor.authorCabedo Manuel, Salvador
dc.contributor.authorEscuder Mollón, Pilar
dc.date.accessioned2015-09-11T07:10:50Z
dc.date.available2015-09-11T07:10:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn9788469701010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/131907
dc.description.abstractEn la present guia s'ofereix, en primer lloc, els fonaments sobre els quals ha de construir-se qualsevol acció educativa dirigida a estudiants majors, així com els conceptes bàsics sobre qualitat de vida relacionada amb les persones majors i les necessitats i riscos específics de les persones majors, així com les oportunitats i potencialitats existents. L'increment de l'esperança de vida i de la salut aconsegueix que els majors siguen un grup cada vegada més significatiu en la nostra societat europea; actualment no solament viuen més anys i són més actius sinó també posseeixen major nivell de formació i inquietuds.ca_CA
dc.description.abstractEn la presente guía se ofrece, en primer lugar, los fundamentos sobre los que debe construirse cualquier acción educativa dirigida a estudiantes mayores, así como los conceptos básicos sobre calidad de vida relacionada con las personas mayores y las necesidades y riesgos específicos de las personas mayores, así como las oportunidades y potencialidades existentes. El incremento de la esperanza de vida y de la salud logra que los mayores sean un grupo cada vez más significativo en nuestra sociedad europea; actualmente no solo viven más años y son más activos sino también poseen mayor nivel de formación e inquietudes.ca_CA
dc.description.abstractThis pedagogical guide is the first of the two main outcomes of the EduSenior project, the second being a tool designed to evaluate educational institutions. The guide can be used by any person interested in education for senior citizens. It introduces the main concepts of quality of life, ageing and the social context of the elderly to learn, first, about seniors' context and needs. It then explains the pedagogies, models, contents and staff skills that have the greatest impact on senior learners' quality of life. The guide also includes European information and experiences on each of these topics.ca_CA
dc.format.extent83 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectavaluacióca_CA
dc.subjectmajorsca_CA
dc.subjecteducaciónca_CA
dc.subjectevaluaciónca_CA
dc.subjectpersonas mayoresca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectevaluationca_CA
dc.subjectsenior citizensca_CA
dc.titleEvaluation toolkit for educational institutions. Increasing impact on senior learners' quality of lifeca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/EvaluationToolkit.2014
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://www.tenda.uji.es/pls/iglu/!GCPPA00.GCPPR0002?lg=CA&id_art=1444


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain