Mostrar el registro sencillo del ítem
Intel·ligència emocional a través del joc motor i l’expressió corporal : una proposta d’intervenció en educació infantil
dc.contributor | Gil Gómez, Jesús | |
dc.contributor.author | López López, Miriam | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-09-10T10:42:33Z | |
dc.date.available | 2015-09-10T10:42:33Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/131808 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball final de grau introdueix l’Educació Emocional en una aula de 3 anys, mitjançant el joc motor i l’expressió corporal. El concepte més important és l’ús de la Intel·ligència emocional com a eina per aprendre a controlar i donar la importància adequada a les emocions pròpies i les alienes. Per tant, amb l’Educació Emocional podem aconseguir una guia per millorar el nostre comportament i sentiments en societat. El tema que tractem afavoreix el desenvolupament de l’empatia, l’autoconcepte, el reconeixement de sentiments i emocions d’un mateix i dels altres, així com l’expressió d’aquestes. Per a la realització d’aquest treball s’ha fet una recerca bibliogràfica per tal de conèixer diversos conceptes referents a la Intel·ligència Emocional, el joc motor i l’Expressió Corporal. Després s’ha dissenyat i aplicat un programa d’intervenció per treballar tres emocions, ’alegria, tristor i enuig mitjançant diverses sessions amb jocs i activitats. Per posar en pràctica la programació, hem partit dels resultats d’un pretest fet als xiquets i xiquetes, d’una avaluació contínua durant la proposta d’intervenció, i d’un postest. Una vegada s’ha realitzat l’avaluació contínua i el pre i postest, s’han analitzat els resultats per conèixer l’efectivitat de la nostra proposta d’intervenció. Després d’analitzar aquestes valoracions, hem realitzat una discussió sobre l’evolució de l’alumnat amb les dues diferents ferramentes de mesura, i hem extret les conclusions. En definitiva, hem començat un procés d’alfabetització emocional amb aquests xiquets i xiquetes, tot a través del joc motor i l’expressió corporal. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Inteligencia emocional | ca_CA |
dc.subject | Expresión corporal | ca_CA |
dc.subject | Educación infantil | ca_CA |
dc.subject | Juego motor | ca_CA |
dc.subject | Intervención educativa | ca_CA |
dc.subject.other | Jocs educatius | ca_CA |
dc.subject.other | Educació infantil | ca_CA |
dc.subject.other | Expressió corporal | ca_CA |
dc.subject.other | Intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.title | Intel·ligència emocional a través del joc motor i l’expressió corporal : una proposta d’intervenció en educació infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840