Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorGil Gómez, Jesús
dc.contributor.authorLópez López, Miriam
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-09-10T10:42:33Z
dc.date.available2015-09-10T10:42:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/131808
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractAquest treball final de grau introdueix l’Educació Emocional en una aula de 3 anys, mitjançant el joc motor i l’expressió corporal. El concepte més important és l’ús de la Intel·ligència emocional com a eina per aprendre a controlar i donar la importància adequada a les emocions pròpies i les alienes. Per tant, amb l’Educació Emocional podem aconseguir una guia per millorar el nostre comportament i sentiments en societat. El tema que tractem afavoreix el desenvolupament de l’empatia, l’autoconcepte, el reconeixement de sentiments i emocions d’un mateix i dels altres, així com l’expressió d’aquestes. Per a la realització d’aquest treball s’ha fet una recerca bibliogràfica per tal de conèixer diversos conceptes referents a la Intel·ligència Emocional, el joc motor i l’Expressió Corporal. Després s’ha dissenyat i aplicat un programa d’intervenció per treballar tres emocions, ’alegria, tristor i enuig mitjançant diverses sessions amb jocs i activitats. Per posar en pràctica la programació, hem partit dels resultats d’un pretest fet als xiquets i xiquetes, d’una avaluació contínua durant la proposta d’intervenció, i d’un postest. Una vegada s’ha realitzat l’avaluació contínua i el pre i postest, s’han analitzat els resultats per conèixer l’efectivitat de la nostra proposta d’intervenció. Després d’analitzar aquestes valoracions, hem realitzat una discussió sobre l’evolució de l’alumnat amb les dues diferents ferramentes de mesura, i hem extret les conclusions. En definitiva, hem començat un procés d’alfabetització emocional amb aquests xiquets i xiquetes, tot a través del joc motor i l’expressió corporal.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectInteligencia emocionalca_CA
dc.subjectExpresión corporalca_CA
dc.subjectEducación infantilca_CA
dc.subjectJuego motorca_CA
dc.subjectIntervención educativaca_CA
dc.subject.otherJocs educatiusca_CA
dc.subject.otherEducació infantilca_CA
dc.subject.otherExpressió corporalca_CA
dc.subject.otherIntel·ligència emocionalca_CA
dc.titleIntel·ligència emocional a través del joc motor i l’expressió corporal : una proposta d’intervenció en educació infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


Ministerio Este proyecto ha recibido una ayuda de la Dirección General del Libro, Archivos y Bibliotecas del Ministerio de Cultura.
DSpace
Metadatos sujetos a :Public Domain | Información y consultas:biblioteca@uji.es | Centro de seguridad y privacidad | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, España - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78