Show simple item record

dc.contributorMoliner García, Odet
dc.contributor.authorEscrig García, Silvia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-07-30T10:25:56Z
dc.date.available2015-07-30T10:25:56Z
dc.date.issued2015-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/129604
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractEl foment de l’escola inclusiva és important per donar a conèixer que tots els alumnes tenen el dret de poder estar i aprendre junts, sense barreres. En aquest treball, es profunditza sobre l’expressió escrita en alumnes de quart de primària d’un centre determinat. El seguiment de l’expressió escrita es fa a partir d’un procés d’investigació- acció en el qual s’actua mitjançant una metodologia inclusiva on tots els alumnes participen en l’aula ordinària, rebent el suport i ajuda necessària en la mateixa. Per tal de dur a terme la intervenció s’utilitza una estructura cooperativa simple de Kagan, anomenada Roundtable. Aquesta intervenció permet alhora fer un estudi del treball cooperatiu en l’aula, ja que el treball es desenvolupa per grups heterogenis. Els instruments que s’utilitzen per estudiar el progrés són graelles d’observació i avaluació per part del docent i graelles d’autoavaluació que completa l’alumnat per grups. Els resultats obtinguts amb l’anàlisi de les dades mostren que l’evolució dels alumnes, en quant a escriptura i treball en grup, millora amb la pràctica inclusiva, ja que en tots els equips de treball la progressió és favorable en la redacció i en la cooperació. Per tant, assenyalen que els alumnes obtenen millors resultats aprenent els uns dels altres.ca_CA
dc.format.extent54 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectescola inclusivaca_CA
dc.subjectexpressió escritaca_CA
dc.subjectinvestigació-accióca_CA
dc.subjectestructura cooperativa simpleca_CA
dc.titleL’expressió escrita en alumnes de Primària: Cooperació i aprenentatge en l’aula inclusivaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record