Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorSoler Campillo, María
dc.contributor.authorAymimir Giménez, Carlos
dc.contributor.authorZorrilla Adsuara, Pedro
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2015-07-20T08:45:27Z
dc.date.available2015-07-20T08:45:27Z
dc.date.issued2015-06-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/128065
dc.descriptionTreball final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractEn el següent treball es presenta un pla de comunicació per al Centre Instructiu d’Art i Cultura (C.I.A.C.), societat musical fundada l’any 1972 a la Vall d’Uixó, amb una àmplia trajectòria i gran prestigi a la província de Castelló. Per a començar, hem elaborat un diagnòstic general de l’entitat, dels integrants d’aquesta -socis, professorat i alumnes de l’escola de música- i la competència que hi ha tant en l’àmbit local com al comarcal. Després de saber les virtuts i els defectes del centre, mitjançant una anàlisi DAFO (FFAO), s’han establert els objectius de comunicació que volem aconseguir, quines accions emprendrem per a complir-los, i amb quina estratègia ho durem a terme. Una vegada disposem d’aquesta informació, hem plantejat un cronograma d'execució de totes les accions de la manera més adequada possible. Per últim, s’ha confeccionat el pressupost del nostre pla de comunicació i la seua viabilitat.ca_CA
dc.description.abstractThe following academic work introduces a communication plan for the Instructive Centre of Art and Culture (CIAC), a musical partnership founded in 1972 in La Vall d'Uixó, with a long experience and known prestige in the province of Castellón. To start, we have developed a general diagnosis of the components within the organization, their members, teachers and students of the music school and also the competitors located both local and regional. After knowing the virtues and weakness of the centre through a SWOT analysis (FFAO) we have established the communication goals we want to achieve, which kind of actions we will take to accomplish it, and finally the strategy chosen to carry all out. Once we have this information, we have proposed a schedule for the implementation of all actions taken in the best appropriate way possible. Finally we drafted the budget for our communication plan and its viability.ca_CA
dc.format.extent107ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Publicitat i Relacions Públiquesca_CA
dc.subjectGrado en Publicidad y Relaciones Públicasca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Advertising and Public Relationsca_CA
dc.subjectCentre Instructiu d’Art i Culturaca_CA
dc.subjectPla de comunicacióca_CA
dc.subjectsocietat musicalca_CA
dc.subjectÀnim de lucreca_CA
dc.subjectEstratègia de comunicacióca_CA
dc.subjectImatgeca_CA
dc.subjectIdentitat corporativaca_CA
dc.subjectCommunication planca_CA
dc.subjectNonprofit musical societyca_CA
dc.subjectCommunication strategyca_CA
dc.subjectImageca_CA
dc.subjectCorporate identityca_CA
dc.titlePla de Comunicació per al Centre Instructiu d'Art i Culturaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem