Aquest web utilitza galetes pròpies i de tercers per a facilitar la navegació als usuaris i oferir-los una millor experiència i servei. Si continueu navegant, entenem que accepteu la política de galetes de la Universitat Jaume I.  Més informació
Tancar

Repositori Universitat Jaume I

    • valencià
    • español
    • english
  • valencià 
    • valencià
    • español
    • english
  • Connexió
Visualitza element 
  •   Inici de DSpace
  • UJI: Investigación
  • Departament: Estudis Anglesos
  • ANG_Articles
  • Visualitza element
  •   Inici de DSpace
  • UJI: Investigación
  • Departament: Estudis Anglesos
  • ANG_Articles
  • Visualitza element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

How do students read on the Internet in the new technological era?

Thumbnail
Visualitza/
giron.pdf (457.6Kb)
Impacte
Google Scholar Scholar | Altres documents de l'autor: Girón-García, CarolinaMicrosoft Academico
Compartir
Mostra METS | MarcXML
Exportar a
Exportar a Mendeley
Metadades
Mostra el registre complet de l'element

comunitat-uji-handle:10234/9

comunitat-uji-handle2:10234/8015

comunitat-uji-handle3:10234/8621

INVESTIGACION

Metadades

Títol
How do students read on the Internet in the new technological era?
Autor (s)
 Girón-García, CarolinaOrcid
Data de publicació
2014
URI
http://hdl.handle.net/10234/124043
Versió de l'editor
http://www.upm.ro/cercetare/studia%20website/html/issues.html
ISSN
1582-9960
Editor
Universitatis Petru Maior
Resum
The principal focus of this investigation is to discuss how EFL students read on the Internet after completing a Cybertask. Our main concern is to find out how students read on the Internet in the new technological ... [+]
The principal focus of this investigation is to discuss how EFL students read on the Internet after completing a Cybertask. Our main concern is to find out how students read on the Internet in the new technological era. Nowadays we are going through a great technological revolution that makes us being concerned about the English Language as a Foreign Language education. For this reason, we deem necessary to apply our knowledge during the reading process (Schmar-Dobler, 2003) and promote the reading capacity of texts (Luzón & Ruiz-Madrid, 2008; Luzón, Ruiz-Madrid & Villanueva, 2010; Girón-García & Gaspar, 2012). Furthermore, this paper focuses on two features: (a) how students handle the great amount of information they find on the Web; and (b) how they select the most appropriate information according to their task objectives. In order to get relevant results, a group of university students of the English Studies degree at ‘Universitat Jaume I’ (Spain) worked on an English task-based activity (i.e. ‘Cybertask’) during their class regular time. They also took into account a number of Websites provided by the teacher and following they completed a Self-Assessment Questionnaire in order to evaluate both their task process and task result. Finally, the main aim is to analyse how students read (‘Reading Modes’) in a digital context when they face task-based activities (Girón-García, 2013). However, our study goes beyond the classification of Internet users (‘Knowledge Seekers’, ‘Feature Explorers’, and ‘Apathetic Hypertext Users’) (Anderson-Inman & Hoerney, 1993; Bowdish et al., 1994; Lawless & Kulikowich, 1996). [-]
Paraules clau / Matèries
EFL | cybertask | reading modes | digital context
Cita bibliogràfica
GIRÓN-GARCÍA, Carolina. HOW DO STUDENTS READ ON THE INTERNET IN THE NEW TECHNOLOGICAL ERA?. Studia Universitatis Petru Maior. Philologia, 2014, 17: 123.
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/article
Drets d'accés
© 2014 UNIVERSITATIS PETRU MAIOR
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
  • ANG_Articles [160]

entitlement


El nostre contingut es difon a:

HispanaEuropeanaRePEc: Research Papers in EconomicsTesis Doctorals en XarxaGoogle ScholarRecolectaOpenDOARRevistes Catalanes d'Accés ObertOpenAIREMaterials Docents en Xarxa

Ministerio Aquest projecte ha rebut una ajuda de la Direcció General del Llibre, Arxius i Biblioteques del Ministeri de Cultura.
DSpace
Metadades subjectes a :Public Domain | Informació i consultes:biblioteca@uji.es | Centre de seguretat i privacitat | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78
 

 

Inici de DSpaceQuè és el Repositori UJI?AjudaContacte

NotíciesFacebookBlogTwitterSlideSharePinterest

Visualitza

Tot DSpaceComunitats i col·leccionsPer data de publicacióAutor/aTítolsParaules clauAquesta col·leccióPer data de publicacióAutor/aTítolsParaules clau

El meu compte

EntraRegistre

Estadístiques

Estadistiques d'ús
Tweets por BibliotecaUJI

El nostre contingut es difon a:

HispanaEuropeanaRePEc: Research Papers in EconomicsTesis Doctorals en XarxaGoogle ScholarRecolectaOpenDOARRevistes Catalanes d'Accés ObertOpenAIREMaterials Docents en Xarxa

Ministerio Aquest projecte ha rebut una ajuda de la Direcció General del Llibre, Arxius i Biblioteques del Ministeri de Cultura.
DSpace
Metadades subjectes a :Public Domain | Informació i consultes:biblioteca@uji.es | Centre de seguretat i privacitat | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78