Mostrar el registro sencillo del ítem
Millorem mitjançant els canvis i reflexionem, per continuar aprenent
dc.contributor | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.contributor.author | Tena i Pons, Mª Dolores | |
dc.date.accessioned | 2015-02-03T09:38:39Z | |
dc.date.available | 2015-02-03T09:38:39Z | |
dc.date.issued | 2014-11-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/113727 | |
dc.description | Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP119. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | El treball fi de màster que a continuació es detalla, és una proposta real de millora educativa basada en el procés de la investigació-acció (modalitat 1) del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. L’objectiu del treball és l’aplicació d’una millora educativa basada en l’observació prèvia realitzada durant el primer any de Pràcticum, a un grup d’alumnes de 1r de Batxiller. Cal dir que el plà d’actuació aplicat durant el segon any de pràctiques (degut a que sóc alumna a temps parcial) ha estat al grup de segon de Batxiller i basat en tot moment dins del marc del Reial Decret 1467/20071 , pel què s’estableix l’estructura del batxillerat i es fixen les ensenyances mínimes. En el present document s’ha tingut en compte la metodologia de la investigació- acció per a l’estructura del treball i per a la presa de decisions. La proposta ha estat basada en canvis. Canvis que a poc a poc, des de les classes del màster a la Universitat els nostres professors, amb la seua experiència ens van transmetre per a que aconseguirem els nostres objectius a l’aula. Perqué que fem quan tot pareix aparentment correcte a la classe, què és el que es pot millorar? Reflexionem! | ca_CA |
dc.format.extent | 47 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Millorem mitjançant els canvis i reflexionem, per continuar aprenent | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809