Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMarqués Andrés, Mercedes
dc.contributor.authorMateu Mateu, Salvador
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadors
dc.date.accessioned2015-01-20T12:46:23Z
dc.date.available2015-01-20T12:46:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/112667
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2013/2014ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball Fi de Màster es basa en la pràctica docent i la investigació realitzades durant el període de pràctiques realitzat a l’IES Francesc Ribalta. A l’iniciar les pràctiques es va observar que hi havia alumnes amb dificultats d’aprenentatge que necessitaven més atenció i mètodes d’ensenyament-aprenentatge més adequats per a ells. Per tant, la problemàtica que s’aborda en aquest projecte d’investigació-acció és l’atenció a la diversitat dels alumnes amb dificultats d’aprenentatge i els objectius són millorar la seua integració a l’aula amb els seus companys, facilitar el seu aprenentatge significatiu, augmentar la seua autoestima i motivar-los a aprendre. Així doncs, després de fer recerca de bibliografia, es proposa enfocar l’acció en la part pràctica de l’assignatura i per a aconseguir-ho, el pla d’acció dissenyat inclou canvis metodològics substituint la part de deures individuals per un únic treball cooperatiu en equip tenint en compte que nombrosos estudis realitzats proposen el treball col·laboratiu a través d’equips de treball heterogenis per a assolir els objectius proposats. A més, per a la realització d’aquests treballs els alumnes utilitzen les TIC a casa per a la recerca d’informació, ja que aquesta tecnologia no es troba disponible a l’aula. En general, els resultats aconseguits han sigut positius, ja que la majoria d’alumnes amb dificultats d’aprenentatge han adquirit una major integració amb la resta de companys, han augmentat la seua autoestima i han millorat el seu rendiment acadèmic. A més, el treball en equip facilita una actitud més positiva d’aquests alumnes i els serveix per a aprendre més però també comporta queixes dels companys respecte a la implicació d’alguns d’ells per a dur a terme les tasques a realitzar en el treball en equip. Cal dir que la investigacció-acció és un mètode vàlid per a millorar la pràctica docent en un context real i acotat, ja que fomenta la millora de la pedagogia del professor i l’ajuda a adaptar-se als alumnes.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectAlumnos con dificultad en el aprendizajeca_CA
dc.subjectIntegración escolarca_CA
dc.subjectInvestigación-acciónca_CA
dc.subject.otherTrastorns de l'aprenentatgeca_CA
dc.subject.otherIntegració escolarca_CA
dc.titleMillora educativa : la investigació-acció aplicada als alumnes amb dificultats d'aprenentatgeca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain