Show simple item record

dc.contributorVallet Bellmunt, Teresa
dc.contributor.authorCerdá García, Lucía
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.date.accessioned2014-12-18T08:44:21Z
dc.date.available2014-12-18T08:44:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/112019
dc.descriptionTreball final del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats. Codi: SRB100. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractEn este proyecto se van a desarrollar una serie de apartados, los cuales darán lugar a la realización del plan de marketing de la empresa La mar de bolas.ca_CA
dc.format.extent118 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Interuniversitari en Màrqueting i Investigació de Mercatsca_CA
dc.subjectMáster Interuniversitario en Marketing e Investigación de Mercadosca_CA
dc.subjectplan de marketingca_CA
dc.titlePlan de Marketing para La mar de bolasca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record