Show simple item record

dc.contributorSaorín Iborra, Ana María
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos
dc.contributor.authorSanmiguel Navarro, Nerea
dc.date.accessioned2014-11-27T07:56:00Z
dc.date.available2014-11-27T07:56:00Z
dc.date.issued2014-11-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/109719
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Llengua Anglesa per al Comerç Internacional. Codi: SAR016. Curs acadèmic: 2013/2014ca_CA
dc.format.extent45 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Universitari en Llengua Anglesa per al Comerç Internacionalca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Lengua Inglesa para el Comercio Internacionalca_CA
dc.subjectMaster's Degree in English Language for International Tradeca_CA
dc.subjectMarketingca_CA
dc.subjectBusinessca_CA
dc.titleSocial media marketing in the new business eraca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record