Show simple item record

dc.contributorPallarés Piquer, Marc
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.contributor.authorCortés Badia, Aina
dc.date.accessioned2014-10-07T10:47:04Z
dc.date.available2014-10-07T10:47:04Z
dc.date.issued2014-07-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/104978
dc.descriptionTreball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP429. Curs: 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractAquest treball es centra en mostrar la importància de l’actitud del professor per a l’aprenentatge de llengües mitjançant l’argumentació teòrica d’investigadors tan reconeguts com Gardner i Krashen i també amb un qüestionari d’elaboració pròpia que mostra actituds lingüístiques dels professors de llengües de l’IES de Betxí. En aquest cas m’agradaria incidir-hi en el paper decisiu que hi juguen factors afectius com la motivació, els prejudicis lingüístics o les actituds de lleialtat/deslleialtat lingüística en l’aprenentatge de llengües i comentar-ne breument quina hauria de ser l’actuació del docent al respecte.ca_CA
dc.format.extent42 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleInfluencia de l'actitud lingüística del professor en l'aprenentatge de llengüesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record