Motivar els alumnes en l'aula
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Motivar els alumnes en l'aulaAutoría
Tutor/Supervisor
Canales Leiva, Joaquim; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i ConstruccióFecha de publicación
2014-07-23Editor
Universitat Jaume IResumen
Diferents estudis demostren la manca de motivació en els alumnes espanyols i com aquesta falta de motivació influeix negativament tant en el seu procés d’aprenentatge com en el d’ensenyança. Aquesta falta de motivació ... [+]
Diferents estudis demostren la manca de motivació en els alumnes espanyols i com aquesta falta de motivació influeix negativament tant en el seu procés d’aprenentatge com en el d’ensenyança. Aquesta falta de motivació es tradueix en una falta d’interès per aprendre, escassa participació dels alumnes, baixa autoestima i conductes de passivitat front a l’aprenentatge. Totes estes situacions ens porten a la fi a una no consecució dels objectius establerts tant per l’estudiant com pels docents. Aquesta motivació es pot augmentar en els alumnes amb la utilització de noves estratègies més atractives per als estudiants que ens permetran com a docents aconseguir que els alumnes tinguin més interès cap a l’assignatura i cap a aprendre i arriben als objectius i competències bàsiques predeterminades. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | motivació
Descripción
Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP119. Curs: 2013-2014
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess