Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.contributorRamiro Roca, Enric
dc.contributor.authorOlcina Muñoz, Silvia
dc.date.accessioned2014-10-02T07:19:23Z
dc.date.available2014-10-02T07:19:23Z
dc.date.issued2014-06-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/104436
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to study multiculturalism, both generally and specifically focusing in school classrooms that are in our community and in our country today. Since the end of the 80's and early 90's our country received a lot of immigrants who were looking for a better way of life here. These immigrants had to adapt to a series of changes in his life and, in the same way, their sons had to adapt to the school they found here. But not only had to adapt immigrant people. The school also had to change their way of working, his way of doing things in order to give the best possible welcome these new students. Thus, we introduce multiculturalism in the classroom. This work aims to show different ways in the classroom intercultural, taking advantage of the rich exchange between students and the collaboration of other people associated with the school, such as the family of students, residents most near schools, cultural associations... For the realization of this work has previously been a documentation phase, by reading books, magazines, articles and view videos and documentaries related to the topic of multiculturalism.ca_CA
dc.description.abstractL’objecte d’estudi d’aquest treball és la interculturalitat, tant a nivell general, com centrant-nos més específicament a nivell de les aules de les escoles que trobem a la nostra comunitat i al nostre país hui en dia. Des de fa unes dècades, és a dir, des de finals de la dècada dels 80 i principis del 90 el nostre país va rebre una gran quantitat d’immigrants que buscaven ací una millor manera de vida. Aquests immigrants van haver d’adaptar-se a una sèrie de canvis en la seua vida i, de la mateixa manera, els fills que portaven amb ells van haver d’adaptar-se a l’escola que van trobar ací. Però no sols van haver d’adaptar-se els immigrants. L’escola també va haver de canviar la seua manera de treballar, la seua manera de fer les coses per a poder donar la millor acollida possible a aquests nous alumnes. Així, s’introdueix la interculturalitat a les aules. Aquest treball vol mostrar diferents maneres de treballar a l’aula intercultural, aprofitant la riquesa de l’intercanvi entre els alumnes i la col·laboració d’altres persones relacionades amb l’escola, com pot ser la família dels alumnes, els veïns més propers a l’escola, associacions culturals... Per a la realització d’aquest treball, prèviament ha hagut una fase de documentació, mitjançant la lectura de llibres, revistes, articles i la visualització de vídeos i documentals relacionats amb el tema de la interculturalitat.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectinterculturalitatca_CA
dc.subjectaulesca_CA
dc.subjectescolaca_CA
dc.subjectimmigrantsca_CA
dc.subjectacollidaca_CA
dc.subjectinterculturalca_CA
dc.subjectclassroomca_CA
dc.subjectschoolca_CA
dc.subjectimmigrantsca_CA
dc.subjectreceptionca_CA
dc.subjectinterculturalidadca_CA
dc.subjectescuelaca_CA
dc.subjectclaseca_CA
dc.subjectacogidaca_CA
dc.subjectinmigrantesca_CA
dc.titleProposta d'intervenció en una aula interculturalca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem