Mostrar el registro sencillo del ítem
Els contes com a recurs per educar les emocions en l'aula d'educació infantil
dc.contributor | Górriz Plumed, Ana Belén | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.contributor.author | Romero Vilar, Visitación | |
dc.date.accessioned | 2014-09-26T11:38:30Z | |
dc.date.available | 2014-09-26T11:38:30Z | |
dc.date.issued | 2014-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/103787 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | Les emocions estan presents en la nostra vida contínuament. Saber reconèixer-les en un mateix, regular- les, tindre la capacitat de reconèixer les emocions que un altre experimenta, és una tasca que tots i totes deuríem de ser capaços de fer amb naturalitat. Aconseguir les estratègies necessàries per aconseguir-ho no és un treball senzill, però si treballem les emocions des de ben menuts, podrem aconseguir conèixer- les, reconèixer-les, regular-les i actuar amb conseqüència. Per això és tan important que des de l’escola es tracten temes relacionats en les emocions des dels primer nivells d’educació. Una manera d’introduir les emocions en l’aula per als xiques d’infantil és a través de la literatura, i més concretament a través dels contes, ja que és precisament aquesta mena de literatura la que permet als més petits identificar-se amb els fets ocorreguts en les històries que es narren, imaginar que són els personatges i viure i reviure el desenllaç mil voltes fins que finalment interioritzen i entenen el que ha passat. | ca_CA |
dc.format.extent | 26 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | literatura | ca_CA |
dc.subject | contes | ca_CA |
dc.subject | educació infantil | ca_CA |
dc.subject | emocions | ca_CA |
dc.subject | preschool education | ca_CA |
dc.subject | emotions | ca_CA |
dc.subject | tales | ca_CA |
dc.subject | literature | ca_CA |
dc.title | Els contes com a recurs per educar les emocions en l'aula d'educació infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840