Els contes com a recurs per educar les emocions en l'aula d'educació infantil
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Els contes com a recurs per educar les emocions en l'aula d'educació infantilAutoria
Tutor/Supervisor
Górriz Plumed, Ana Belén; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaData de publicació
2014-06-26Editor
Universitat Jaume IResum
Les emocions estan presents en la nostra vida contínuament. Saber reconèixer-les en un mateix, regular- les, tindre la capacitat de reconèixer les emocions que un altre experimenta, és una tasca que tots i totes ... [+]
Les emocions estan presents en la nostra vida contínuament. Saber reconèixer-les en un mateix, regular- les, tindre la capacitat de reconèixer les emocions que un altre experimenta, és una tasca que tots i totes deuríem de ser capaços de fer amb naturalitat. Aconseguir les estratègies necessàries per aconseguir-ho no és un treball senzill, però si treballem les emocions des de ben menuts, podrem aconseguir conèixer- les, reconèixer-les, regular-les i actuar amb conseqüència. Per això és tan important que des de l’escola es tracten temes relacionats en les emocions des dels primer nivells d’educació. Una manera d’introduir les emocions en l’aula per als xiques d’infantil és a través de la literatura, i més concretament a través dels contes, ja que és precisament aquesta mena de literatura la que permet als més petits identificar-se amb els fets ocorreguts en les històries que es narren, imaginar que són els personatges i viure i reviure el desenllaç mil voltes fins que finalment interioritzen i entenen el que ha passat. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2013-2014
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess