Mostrar el registro sencillo del ítem
Treballa el C.E.I.P Cervantes de Vila-real com una Comunitat d'Aprenentatge?
dc.contributor | Pallarés Piquer, Marc | |
dc.contributor.author | Durà Pérez, Elionor | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2014-09-11T11:54:43Z | |
dc.date.available | 2014-09-11T11:54:43Z | |
dc.date.issued | 2014-06-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/101787 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | Les Comunitats d’Aprenentatge es defineixen con un projecte de transformació de centres educatius que va dirigit a la superació de situacions de desigualtat educativa, a través de diferents actuacions que es duen a terme en la comunitat educativa. Amb aquest treball pretenem donar resposta a una qüestió principal. Es treballa al C.E.I.P Cervantes de Vila-real com una Comunitat d’Aprenentatge? A través de l’opinió de diferents experts comprovarem quines són les accions que es duen a terme en una Comunitat d’Aprenentatge i les compararem amb les accions realitzades al C.E.I.P Cervantes de Vila-real i concretament en el segon cicle d’educació Infantil. Finalitzarem amb la resposta a aquest interrogant plantejat i obrint noves línies d’investigació per a futurs estudis. | ca_CA |
dc.description.abstract | Learning Communities can be described as an education centers transformation project, which is focused on changing the educational inequality situations. This study tries to answer the next question: is the C.E.I.P. Cervantes de Vila-real a Learning Community? We will work on the different arguments of some experts in the subject trying to find out which actions are characteristic from a Community Learning, to then compare it with the ones done at the CEIP Cervantes, specifically in the second part of the kinder garden. We will end the study answering those questions and letting opened new lines to investigate in futures investigations. | ca_CA |
dc.format.extent | 14 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | comunitats d’aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | participació | ca_CA |
dc.subject | formació | ca_CA |
dc.subject | learning communities | ca_CA |
dc.subject | learning | ca_CA |
dc.subject | participation | ca_CA |
dc.subject | training | ca_CA |
dc.title | Treballa el C.E.I.P Cervantes de Vila-real com una Comunitat d'Aprenentatge? | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840