Mostrar el registro sencillo del ítem
Efectes de la intervenció amb un alumne amb TDAH per a millorar el procé escriptor i les funcions executives
dc.contributor | Safont Claret, Rubén | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.contributor.author | Diago Reolid, Maria | |
dc.date.accessioned | 2014-09-11T09:45:13Z | |
dc.date.available | 2014-09-11T09:45:13Z | |
dc.date.issued | 2014-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/101688 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest estudi és examinar els efectes d’un programa d’intervenció, que es centra en la interiorització del procés escriptor i en la progressió en les funcions executives. En aquest treball, s’ha utilitzat una mostra de 10 anys :un nen amb TDAH que acudeix a l’aula de 4t de Primària d’un centre escolar públic. Les dades estadístiques s’han recollit mitjançant el PROESC i l’ENFEN, uns instruments d’avaluació de TEA Ediciones, S.A. que mesuren el perfil de rendiment en els processos de l’escriptura i, el nivell neuropsicològic assolit en les funcions executives, respectivament. Els resultats mostren que el Programa d’Intervenció utilitzat ha incrementat per una banda, les habilitats en l’escriptura del infant de manera que han desaparegut les dificultats que presentava i, per l’altra, ha suposat una xicoteta però important millora en l’execució d’algunes tasques, a pesar de que en altres estudis s’identifiqui en la majoria dels casos, la constància de les disfuncions executives fins la primera etapa de l’edat adulta (Biederman J. i altres, 2007). Amb tot açò, es mostrarà l’evolució de l’alumne amb TDAH. | ca_CA |
dc.format.extent | 26 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | TDAH | ca_CA |
dc.subject | dificultats | ca_CA |
dc.subject | programa d’intervenció | ca_CA |
dc.subject | procés escriptor | ca_CA |
dc.subject | funcions executives | ca_CA |
dc.subject | evolució | ca_CA |
dc.subject | instruments d’avaluacio | ca_CA |
dc.subject | ADHD | ca_CA |
dc.subject | evolution | ca_CA |
dc.subject | assessment tools | ca_CA |
dc.subject | intervention program | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | |
dc.title | Efectes de la intervenció amb un alumne amb TDAH per a millorar el procé escriptor i les funcions executives | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840