Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorSafont Claret, Rubén
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.contributor.authorDiago Reolid, Maria
dc.date.accessioned2014-09-11T09:45:13Z
dc.date.available2014-09-11T09:45:13Z
dc.date.issued2014-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/101688
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest estudi és examinar els efectes d’un programa d’intervenció, que es centra en la interiorització del procés escriptor i en la progressió en les funcions executives. En aquest treball, s’ha utilitzat una mostra de 10 anys :un nen amb TDAH que acudeix a l’aula de 4t de Primària d’un centre escolar públic. Les dades estadístiques s’han recollit mitjançant el PROESC i l’ENFEN, uns instruments d’avaluació de TEA Ediciones, S.A. que mesuren el perfil de rendiment en els processos de l’escriptura i, el nivell neuropsicològic assolit en les funcions executives, respectivament. Els resultats mostren que el Programa d’Intervenció utilitzat ha incrementat per una banda, les habilitats en l’escriptura del infant de manera que han desaparegut les dificultats que presentava i, per l’altra, ha suposat una xicoteta però important millora en l’execució d’algunes tasques, a pesar de que en altres estudis s’identifiqui en la majoria dels casos, la constància de les disfuncions executives fins la primera etapa de l’edat adulta (Biederman J. i altres, 2007). Amb tot açò, es mostrarà l’evolució de l’alumne amb TDAH.ca_CA
dc.format.extent26 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectTDAHca_CA
dc.subjectdificultatsca_CA
dc.subjectprograma d’intervencióca_CA
dc.subjectprocés escriptorca_CA
dc.subjectfuncions executivesca_CA
dc.subjectevolucióca_CA
dc.subjectinstruments d’avaluacioca_CA
dc.subjectADHDca_CA
dc.subjectevolutionca_CA
dc.subjectassessment toolsca_CA
dc.subjectintervention programca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Education
dc.titleEfectes de la intervenció amb un alumne amb TDAH per a millorar el procé escriptor i les funcions executivesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem