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How network position interacts with the relation between creativity and innovation in clustered firms
(Taylor & Francis, 2017)
Several previous studies have investigated different ways to
stimulate creativity, since it enhances innovation. However,
although creativity can be considered the main input of
innovation, it is not enough ...
Be creative but not so much. Decreasing benefits of creativity in clustered firms
(Taylor & Francis, 2015)
Several previous studies have investigated creativity as an enhancer of innovation, their results showing that there is a positive relationship between the organizational creative climate and innovation. However, no research ...
Supply chain management: A multidisciplinary content analysis of vertical relations between companies, 1997–2006
(Elsevier, 2011)
The aim of this work is to contribute to a better understanding of the research conducted on supply chain management (SCM) at a multidisciplinary level. To this end, a content analysis was performed of the most significant ...
Análisis de contenido de las publicaciones españolas sobre las relaciones verticales entre empresas
(Universidad de VigoAcademia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, 2010)
In recent years researchers have shown a growing interest in vertical interorganisational
relations, above all in the Supply Chain. The absence of previous reviews of the
literature on this topic, which would allow us ...
Análisis de contenido de las publicaciones sobre clusters y distritos industriales en las revistas españolas de economía
(Elsevier, 2011-05)
In recent decades, regional production patterns are the subject of scientific debate by
researchers. However, there is a lack of previous literature review work. This gap advises us to
perform a content analysis, choosing ...
Aprendizaje cooperativo, aprendizaje percibido y rendimiento académico en la enseñanza del marketing
(UNED, 2017)
Educación. UNED
ISSN: 1139-613X
Cómo referenciar este artículo/How to reference this article:
Vallet-Bellmunt, T.; Rivera-Torres, P.; Vallet-Bellmunt, I. y Vallet-Belmunt, A. (2017). Aprendizaje
cooperativo, aprendizaje percibido y rendimiento académico de...
la enseñanza de marketing. Edu- cación XX1, 20(1), 277-297, doi: 10.5944/educXX1.11408 Vallet-Bellmunt, T.; Rivera-Torres, P.; Vallet-Bellmunt, I. & Vallet-Belmunt, A. (2017). Aprendiza- je cooperativo, aprendizaje percibido y rendimiento académico de...
la enseñanza de marketing. Edu- cación XX1, 20(1), 277-297, doi: 10.5944/educXX1.11408 Vallet-Bellmunt, T.; Rivera-Torres, P.; Vallet-Bellmunt, I. & Vallet-Belmunt, A. (2017). Aprendiza- je cooperativo, aprendizaje percibido y rendimiento académico de...
AAA: Aulas de aprendizaje activo
(2021)
LA SOCIEDAD DIGITAL
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Revista CIDUI 2021
ISSN: 2385-6203 1
AAA: Aulas Aprendizaje Activo
Una experiencia para alumnos de Empresa
Vallet-Bellmunt...
Vallet-Bellmunt, Ilu Universitat Jaume I de Castelló Departamento de Administración de Empresas y Marketing Campus Riu Sec, s7n, 12071 Castelló, España mvallet@uji.es 1. RESUMEN: Para promover el aprendizaje de los alumnos, algunas...
Vallet-Bellmunt, Ilu Universitat Jaume I de Castelló Departamento de Administración de Empresas y Marketing Campus Riu Sec, s7n, 12071 Castelló, España mvallet@uji.es 1. RESUMEN: Para promover el aprendizaje de los alumnos, algunas...
Eficiencia del plan de marketing como técnica de aprendizaje cooperativo
(Elsevier, 2016)
correspondencia.
Correo electrónico: vallet@uji.es (T. Vallet-Bellmunt).
de ensen˜anza-aprendizaje por 2 razones: el futuro laboral de
los alumnos y la adecuación al Espacio Europeo de Educación
Superior. En el primer caso, las empresas utilizan el trabajo
en...
licencia CC BY-NC-ND (http://creativecommons. org/licenses/by-nc-nd/4.0/). 18 T. Vallet-Bellmunt et al. / European Research on Management and Business Economics 22 (2016) 17–24 La mayoría de las investigaciones sobre AC se han centrado en la comparación de...
licencia CC BY-NC-ND (http://creativecommons. org/licenses/by-nc-nd/4.0/). 18 T. Vallet-Bellmunt et al. / European Research on Management and Business Economics 22 (2016) 17–24 La mayoría de las investigaciones sobre AC se han centrado en la comparación de...
Influencia de la actividad relacional inter e intraequipos en el rendimiento
(Neopatria, 2016)
@neopatria.es
Impreso en ByPrint Picassent
ISBN: 978-84-16391-96-7
Depósito legal: V-1231-2016
55
CAPÍTULO 5
Influencia de la actividad relacional inter e intraequipos
en el rendimiento
V. del Corte; T. Vallet; L. Martínez-Cháfer; T. Martínez-Fernández
Departamento de...
Un estudio comparativo entre dos herramientas de respuesta de audiencia en las aulas universitarias
(Fundación Universitaria CEIPA, 2019)
.ceipa.edu.co
Un estudio comparativo entre
dos herramientas de respuesta
de audiencia en las aulas
universitarias*
issn 2389-8186
e-issn 2389-8194
Vol. 6, No. 1
Enero-junio de 2019
doi: https://doi.org/10.16967/23898186.223
ILU VALLET-BELLMUNT**
TERESA...
VALLET-BELLMUNT*** EDURNE ZUBIRIA-FERRIOLS**** TERESA MARTÍNEZ-FERNÁNDEZ***** INMACULADA BEL-OMS****** ABSTRACT The aim of this paper is to investigate the influence of the use of technolo- gical tools in university classrooms. In particular, we...
VALLET-BELLMUNT*** EDURNE ZUBIRIA-FERRIOLS**** TERESA MARTÍNEZ-FERNÁNDEZ***** INMACULADA BEL-OMS****** ABSTRACT The aim of this paper is to investigate the influence of the use of technolo- gical tools in university classrooms. In particular, we...