• closedAccess   Anàlisi dels estereotips de gènere en l’Educació Física del CEIP Cervantes-Dualde de Betxí 

      Macovei, Timeea Catalina; Monzonís-Carda, Irene Universitat Jaume I (2019-06-14)
      Les creences i les idees estereotipades per raons de gènere es reprodueixen i es transmeten amb total naturalitat en l’assignatura d’Educació Física. El reconeixement de les habilitats físiques ha ressaltat, generació rere ...
    • closedAccess   Estudi d’un anunci publicitari d’alimentació infantil 

      Aguayo García, Noelia Universitat Jaume I (2015-06-18)
      La publicitat ha anat guanyant importància en la societat, situant-se en una posició privilegiada d'influència a on milers d'infants accedeixen contínuament en les seves llars a través de la televisió. En aquest treball, ...
    • openAccess   Instruments masculinitzats i feminitzats: la perpetuació del patriarcat musical 

      Madueño Pallarés, Héctor Universitat Jaume I (2018-10-25)
      La relació entre els estereotips de gènere i l’elecció d’instrument musical ha sigut estudiada des de finals dels anys 70 (Abeles i Porter, 1978; Delzell i Leppla, 1992). Els estereotips de gènere son un punt bàsic a la ...
    • openAccess   Interculturalitat i diversitat col·lectiva en les Ciències Socials 

      Cardona Giner, Lidia Universitat Jaume I (2015-12-10)
      En aquet Treball Final de Grau (TFG) de ara endavant, es planteja un projecte intercultural que es treballarà mitjançant l’assignatura de Ciències naturals i socials, en la unitat Els països d’Europa, però afegim països ...
    • openAccess   El treball a l'aula contra els estereotips de gènere 

      Monlleó Clofent, Cristina Universitat Jaume I (2022-06-09)
      El present TFG pretén visibilitzar la presència d'estereotips de gènere a l'aula de primer d'Educació Primària. Aquest s'ha basat en quatre estereotips com són els colors, les peces de vestir, les tasques domèstiques i ...