• openAccess   Inteligencia emocional y acercamiento al duelo en el aula de educación primaria 

      Palanques Juan, Belen Universitat Jaume I (2021-06-17)
      ¿Si la educación emocional ya se trabaja poco, alguien ha oído hablar del duelo en el colegio? La legislación actual demanda una educación integral donde todos y todas deben saber gestionar las emociones por sí solos. ...
    • openAccess   Pràctiques artístiques en cures pal·liatives. La Bona Mort 

      Sanjuán, Roser; Potrony, Albert Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2021)
      En aquest article fem una contextualització d’un projecte artístic interessat en explorar la colectivització del procés del final de vida, les cures pal·liatives, l’acompanyament i el dol. La bona mort és una ...
    • openAccess   La promoció de la resiliència a les escoles: anàlisi d'una experiència 

      MATEU PÉREZ, ROSA; García Renedo, Mónica; Gil Beltrán, José Manuel; Caballer Miedes, Antonio; Flores Buils, Raquel Universitat de Barcelona (2014)
      La resiliència és un procés dinàmic entre la persona i l'entorn que comença arran dels mecanismes que es generen de la interacció entre els factors de protecció i de risc tant individuals com ambientals. D'acord amb aquesta ...
    • openAccess   La resiliència en el dol en Educació Primària: Proposta d’intervenció 

      Roman, Dora Universitat Jaume I (2023-06-07)
      El present treball tracta la resiliència en situacions de dol amb infants d’Educació Primària a través de l’Educació Emocional, com a mitjà transmissor de les emocions de l’alumnat, entenent els factors que influeixen ...