• closedAccess   Actituds cap a l'alumnat amb NEE dins d'un centre educatiu 

      Guardiola García, Marta Universitat Jaume I (2019-06-20)
      L’escola és un lloc físic destinat a l’ensenyament i té un paper imprescindible en la societat, ja que no és un lloc on solament es construeixen coneixements sinó que també es desenvolupen habilitats cognitives. A més a ...
    • openAccess   La música com a eina facilitadora en els processos d'ensenyança-aprenentatge 

      Peirats Franch, Cristina Universitat Jaume I (2018)
      El present treball de final de grau del curs 2017/2018 corresponent a l'àrea Didàctica de l'Expressió Musical té com a objectiu principal identificar en quina mesura utilitzen els docents del CEIP Cervantes Dualde de ...
    • openAccess   Pedagogies alternatives i pràctiques d’aula en educació infantil: la veu dels docents 

      Benages-Garcia, Laura; Sanahuja Ribés, Aida Universitat de Barcelona: Institut de Ciències de l'Educació (2021)
      INTRODUCCIÓ. El present article té com a propòsit indagar sobre les pràctiques de trenta-cinc docents d’educació infantil que desenvolupen pedagogies alternatives a l’aula en la província de Castelló (Espanya). El que es ...
    • closedAccess   La percepció del professorat al voltat de l’educació inclusiva 

      Castro Alapont, Aarón Universitat Jaume I (2017-11-13)
      En aquest Treball de Final de Grau (TFG), he realitzat una investigació sobre les diferents percepcions, actituds i estratègies empleades pels docents als centres escolars, mitjançant una metodologia quantitativa, a ...