Listar por autoría "1fdc4341-484e-4c31-af1b-6a1368400e96"
Mostrando ítems 1-7 de 7
-
Aproximació pràctica a la teoria de l’argumentació lingüística
Portalés Llop, Enric Universitat Jaume I (2011)A partir de la teoria de l’argumentació en la llengua que enuncien Anscombre i Ducrot i que pretén difuminar la línia de divisió de la semàntica i la pragmàtica (Anscombre i Ducrot, 1994: 28)1 , intentem tipificar els ... -
Català per als mitjans de comunicació
Peraire Ibáñez, Joan; Portalés Llop, Enric Universitat Jaume I (2012) -
(Des)cortesia, agressivitat i emocions. La resposta dels lectors a la sentència de la Manada
Portalés Llop, Enric Publicacions de la Universitat Jaume I (2018)La digitalització dels mitjans de comunicació escrits ha permès l’aparició d’un nou gènere d’opinió que hauria de respondre al nom de comentaris dels lectors. El gènere neix com una variació de les cartes al director, però ... -
Español y Catalán para Extranjeros, nivel A1-A2
Martí-Contreras, Jorge; Portalés Llop, Enric Publicacions de la Universitat Jaume I (2019)El objetivo de Español y Catalán para extranjeros, nivel A1-A2 es contribuir al desarrollo de la competencia plurilingüe y pluricultural del alumnado. De esta manera, la asignatura sigue con las directrices del Máster ... -
Identitat, ideologia i argumentació en les cartes al director del diari Levante-Emv
Portalés Llop, Enric Universidad de Alicante. Departamento de Filología Española, Lingüística General y Teoría de la Literatura (2017)Our study aims at analysing how writers introduce themselves in texts written to the Letters to the Editor section of Levante EMV. We have compiled 127 letters, paying attention to how these writers identify themselves ... -
Identitats culturals contemporànies: el cas català, de Maria Àngels Francés Díez & Irene Mira Navarro (coord.). Kassel: Reichenberger, 2022
Portalés Llop, Enric Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions (2023) -
L’estratègia concessiva, un repte en l’ensenyament de l’argumentació
Portalés Llop, Enric Graó (2012-07)Concession is defined only very briefly in most of the school textbooks that we examined. Some (very few) include it within a series of logical resources for the analysis and production of argumentative texts in the so-called ...