2024-03-29T11:41:06Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/403412017-02-20T23:46:33Zcom_10234_1136com_10234_158177com_10234_10col_10234_12113
Repositori UJI
author
Pons Chust, Raül
2012-05-31T11:33:41Z
2012-05-31T11:33:41Z
2005
Millars: espai i història; Vol.: 28
1132-9823
http://hdl.handle.net/10234/40341
http://dx.doi.org/10.6035/Millars
A propòsit del projecte de desdoblament de la carretera N-340 al seu pas per la província de Castelló i la iniciativa de perllongar l’autovia A-7 per l’interior .ns Catalunya, han aparegut una sèrie de qüestions territorials que s’han de resoldre el més aviat possible. La confictivitat de la N-340 al seu pas per Castelló és antiga i presenta difícils solucions. En aquest sentit, el mètode DAFO que consisteix a avaluar tant els aspectes negatius com els positius d’una situació, ens permetrà discernir millor el problema i llençar una sèrie d’idees innovadores centrades en analitzar les vertaderes repercussions territorials de la planificació d’infraestructures a Castelló, basada en un model de creixement que comença a ser insostenible. En definitiva, aquest article pretén oferir una visió diferent del tema des de l’àmbit de la Geografia (ciència que no s’ha pronunciat massa sobre el transport al País Valencià) i amb criteris sostenibles, vertader horitzó del desenvolupament del segle XXI.
cat
L'accés als articles a text complet inclosos a RACO és gratuït, però els actes de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació total o parcial estan subjectes a les condicions d'ús de cada revista i poden requerir el consentiment exprés i escrit dels autors i/o institucions editores.
History
Geography
Aproximació geogràfica a la problemàtica de la N-340 al seu pas per la província de Castelló
info:eu-repo/semantics/article