2024-03-29T08:42:46Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/380812023-03-29T10:55:51Zcom_10234_8017com_10234_9col_10234_8616
00925njm 22002777a 4500
dc
Aguilar, Consol
author
Arroyo, Alayn
author
Cremades, Irene
author
Mejías, Marta
author
Roig, Guillermo
author
Torrego Egido, Luis
author
2011
L’aula virtual és l’entorn virtual d’ensenyament/aprenentatge de la Universitat Jaume I (UJI). Dóna suport complementari a les classes presencials. Es basa en el programari lliure Moodle i està integrada a la base de dades de gestió acadèmica de l’UJI. El moodle ajuda el professorat a crear comunitats virtuals
d’aprenentatge cooperatiu i complementa l’entorn presencial (Margelí-Muria, 2008). A través dels diaris dialògics, penjats cada dia a l’aula i oberts a qualsevol visitant que volgués compartir-la, hem reflexionat sobre la nostra pràctica en les classes presencials i reformulat des de la teoria des de quatre punts bàsics units a l’aprenentatge dialògic: la reflexió sobre l’acció i la discussió entre grups d’iguals, la igualtat des de la diversitat, el treball cooperatiu i solidari i la inclusió d’altres veus i col•lectius que treballen des d’una concepció radical de la democràcia
The virtual classroom is the virtual teaching/learning environment of the Universitat Jaume I (UJI) and provides complementary support to the face-to-face classes. It is based on the freeware application Moodle and is integrated within the academic management database of the UJI. Moodle helps teachers create virtual cooperative learning communities and complements the in-person environment (Margelí-Muria, 2008). Through dialogic diaries, which are posted every day in the classroom and are open to any visitor who wants to share them, we have reflected on our practice in the face-to-face classes and reformulated it based on the theory of four basic points linked with dialogic learning, i.e. reflection on action and discussion among peer groups; equality based on diversity; work based on cooperation and solidarity; and the inclusion of other voices and collective groups that approach their work from a radical conception of democracy.
Quaderns d'educació contínua (2011), núm. 24, 133-154
1575-9016
http://hdl.handle.net/10234/38081
Aula virtual
Universitat Jaume I
Diaris dialògics
Ensenyament/aprenentatge virtual
Virtual classroom
Dialogic diaries
Virtual teaching/learning
El barret de copa alta on tot és possible: una experiència de diaris dialògics en l’aula virtual en la formació de mestres