2024-03-29T14:49:18Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/1728252019-11-18T15:08:18Zcom_10234_71324com_10234_158176col_10234_98725
00925njm 22002777a 4500
dc
García Granell, Montserrat
author
2017-11-13
Amb aquest Treball de Final de Grau (TFG) es busca estudiar si als llibres de text de matemàtiques utilitzats en les escoles actuals durant l’etapa de primària, concretament en dues editorials (Anaya i SM), s’utilitza el mètode de Polya per a dur a terme la resolució de problemes. Els llibres de text s’han analitzat curs per curs per a veure la continuïtat que hi ha entre un curs i altre i, dins de cada curs, per unitats separades per trimestres per a veure en quines fases es centra durant aquests. Per a poder veure-ho clarament, s’ha fet una graella on s’han col·locat la informació extreta dels llibres de text, és a dir, la fase que treballa en cada unitat i com la treballa. Després d’extraure la informació, s’ha fet un anàlisi de cada editorial i, seguidament, una comparació entre les dues editorials estudiades. Finalment s’ha tret una conclusió de cada editorial i de la comparació de les dues.
http://hdl.handle.net/10234/172825
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària
Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria
Bachelor's Degree in Primary Education
Resolució de problemes
Fases
Polya
Primària
Anàlisi
Anàlisi del mètode de Polya per a la resolució de problemes als llibres de text de matemàtiques de Primària