2024-03-19T12:36:03Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/1699612019-11-18T14:14:19Zcom_10234_71324com_10234_158176col_10234_98725
00925njm 22002777a 4500
dc
Petit Boix, Silvia
author
2017
En el present Treball de Fi de Grau es pretén aprofundir en la importància de la participació
familiar a l’aula. Així doncs, en primer lloc, es planteja un objectiu general que vertebrarà la
intervenció i que consisteix a fomentar la participació familiar a través de la pràctica en l’aula de 4t
A de primària del col·legi Novenes de Calatrava de Borriana.
Per tal de dur a terme la proposta s’ha passat en primer lloc un qüestionari a les famílies per tal de
veure quina era la seua reacció i en conseqüència descobrir si era possible la posterior posada en
pràctica. En segon lloc, s’ha recollit informació després de cada intervenció on els familiars han
deixat un missatge reflectint les seues valoracions o propostes de millora. Igualment, s’ha seguit el
mateix procediment amb els alumnes i les mestres una vegada finalitzada la intervenció de les
famílies.
Després de valorar la informació obtinguda, cal dir que les famílies tenen disposició a participar i
han mostrat la seua satisfacció després de fer-ho però, unes de les principals barreres a les quals
atribueixen la no participació són l’horari laboral i també la falta de propostes per a fer activitats
conjuntes.
http://hdl.handle.net/10234/169961
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària
Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria
Bachelor's Degree in Primary Education
famílies
aula
intervenció
satisfacció
barreres
activitats conjuntes
Aules obertes: junts millor