2024-03-29T10:55:10Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/1662832023-12-14T11:32:41Zcom_10234_8017com_10234_9col_10234_8616
00925njm 22002777a 4500
dc
Sales Ciges, Auxiliadora
author
2016
La nostra tasca com a educadors s'orienta des d'un model d'educació d’adults que concebem intercultural, inclusiva, democràtica i que es vincula al seu territori mitjançant la participació ciutadana. Així l'entenem des d’una escola inclosa, amb l’objectiu fonamental de formar ciutadania crítica (Sales, 2012).
Our task as educators stems from a model of adult education that we deem intercultural, inclusive and democratic; a model articulated around the territory where it is applied through citizen participation. Therefore, we understand it from an inclusive school standpoint, whose main objective is to educate critical citizenship (Sales, 2012).
1575-9016
http://hdl.handle.net/10234/166283
Educación adultos
Participación ciudadana
Transformación social
Escuela inclusiva
Education adults
Civil participation
Social transformation
Inclusive school
Vincular l'educació d'adults al territori mitjançant la participació ciutadana