2024-03-29T06:27:17Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/1622262019-11-18T13:45:00Zcom_10234_71324com_10234_158176col_10234_98723
00925njm 22002777a 4500
dc
Llinares Albella, Andrea
author
2016-07-12
Quan parlem d’educació infantil, hem de remuntar-nos a segles passats per
conèixer l’evolució d’aquesta etapa educativa. És clar, que no comença en el segle
XIX, sinó que ja té antecedents en segles passats. Però en aquest treball, ens centrem
en alguns autors europeus del segle XIX i començaments del segle XX a Espanya. Els
quals fan el possible per desenvolupar noves tendències i models educatius que
després han segut reconeguts a nivell internacional i seguits per altres autors.
En aquest treball vull donar a conèixer algunes de les primeres experiències de
l’escola infantil a Anglaterra, França, Alemanya, Itàlia o Espanya, i als autors i
educadors que les van traure en davant. No és un treball d’investigació profunda, el
que es pretén amb aquest treball, és fer una comparació entre models d’escoles que
estaven sorgint en el mateix segle, però en diferents països.
Les seues aportacions en el passat van ser de gran importància per anar
avançant i crear models educatius més adequats en temps posteriors i fins l’actualitat.
http://hdl.handle.net/10234/162226
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil
Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil
Bachelor's Degree in Preschool Education
Modelos de escuelas
Escuelas infantiles
Modelos educativos
Historia de la educación
Models d’escoles: Salles d’Asile, Infant Schools, Escola de Pàrvuls, Kindergarten i Casa dei Bambini