2024-03-19T05:33:43Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/1611502019-11-18T22:06:44Zcom_10234_71324com_10234_158176col_10234_98723
00925njm 22002777a 4500
dc
Primo Forner, Aixa
author
2015-06-16
Els següent Treball de Fi de Grau pertany a la modalitat de Revisió Teòrica i recerca bibliogràfica. És a dir, es centra en la revisió de la literatura científica existent sobre la temàtica escollida, en aquest cas, la relació que s’estableix entre la família i l’escola. Una vegada feta la revisió teòrica, es realitza una investigació a través de qüestionaris per poder extraure conclusions amb els resultats obtinguts, la revisió teòrica realitzada i els objectius i les hipòtesis plantejades. Amb aquest treball d’investigació s’intenta esbrinar quines són les opinions dels mestres i dels pares i mares per les quals no s’impliquen més als centres, d’una manera més activa, sense tindre res a veure amb els seus fills/es, i perquè els mestres, si consideren important la relació entre les famílies i l’escola, no fan perquè s’impliquen més. És per això que es va decidir realitzar el treball d’investigació per poder fonamentar amb una base teòrica i ajudar amb qüestionaris a esbrinar les opinions anteriorment nomenades
To the present Work of End of Degree, which brings as a title The relation family – school, it’s in the form of theoretical review, will find a research on the relation that establishes between the school and the families and has as a main aim to finding out the importance that the two parts give to the relation that have to keep and why no collaborate more between them and of which way would be had to realize it, establishing a series of possible causes for which do not establish better and more next relations between both institutions. Besides, they realize fifty questionnaires, twenty-five to teachers and twenty-five to fathers/mothers of the CEIP Juan Carlos I of Almenara (Castellón, Spain), with the intention of in which level consider that it is more important, how would like them to the fathers/mothers collaborate more actively in the school, if they consider that the school is opened the participation of the families or no, how would involve more the teachers to the fathers/mothers in the school, . . . All surrounded in a theoretical introduction, followed of the methodology where expose the characteristic of the participants, the procedure and the questions realized to the questionnaires, the results obtained, and to finalize will relate the results with the theoretical part, the aims posed and the hypotheses to the conclusions section.
http://hdl.handle.net/10234/161150
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil
Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil
Bachelor's Degree in Preschool Education
Escola
Implicació
Col·laboració
Importància
La relació família – escola