2024-03-28T08:42:09Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/1606882019-11-18T22:09:09Zcom_10234_71324com_10234_158176col_10234_98725
00925njm 22002777a 4500
dc
Alcoverro Albesa, Víctor
author
2015-06-19
En aquest treball es presenta una experiència educativa innovadora, desenvolupada a partir d’un projecte de centre en un col·legi d’educació infantil i primària, on han participat totes les aules per tal de portar a terme aquest repte. Un dels principals problemes en l’educació es la poca connexió significativa entre els coneixements apresos i la seva utilitat en la vida quotidiana. Basant-nos en aquesta realitat s’ha dut a terme aquest projecte que vincula aspectes tant importants com innovadors.
A continuació es presenta la realització de l’activitat de forma detallada, així com els resultats del treball realitzat i un anàlisi de tot el procés desenvolupat. Es tracta d’una experiència educativa interdisciplinar, basada en la utilització de les noves tecnologies com a eina per millorar l’aprenentatge, i en la que s’ha utilitzat una metodologia basada en l’aprenentatge per projectes, ja que entenem els estudiants com el centre del procés d’aprenentatge i es busca partir del seu interès. Finalment, s’ha fomentat el treball cooperatiu dels alumnes per tal d’aconseguir un resultat d’una major qualitat.
In this project we present an innovating educative experience, developed through a school project in a Primary School; this project has involved all classrooms and teachers to carry out this challenge. One of the biggest problems in education is the poor significative connection between the knowledge learned and their usefulness in everyday life, based on this reality; we have developed this project linking aspects as important as innovate.
Then, we present the development of activities in detail, the results of the carried out project and the analysis of the developed process. It is an interdisciplinary educational experience based on the use of the technologies as a tool to enhance learning, we used a project-based-learning (PBL) where the students are the base of the learning process and we are looking for their interest to start the project.
Finally, we promote the cooperative work system to get a better result with a better quality.
http://hdl.handle.net/10234/160688
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària
Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria
Bachelor's Degree in Primary Education
noves tecnologies
treball cooperatiu
aprenentatge per projectes
experiència educativa interdisciplinar
technologies
cooperative work
project-based-learning (PBL)
interdisciplinar educative experience
Art i tecnologia: Una experiència de desenvolupament de la creativitat en 4t de Primària