2024-03-29T08:13:47Zhttps://repositori.uji.es/oai/requestoai:repositori.uji.es:10234/1321122019-11-18T20:58:04Zcom_10234_71324com_10234_158176col_10234_98723
00925njm 22002777a 4500
dc
Puchol Ros, Marta
author
2015-06-17
Aprofitant la meua estància en pràctiques en el col·legi Ausiàs March de la Vall d’ Uixó, vaig dur a terme el meu treball de fi de grau. El tema principal és l’educació inclusiva, orientat a l’aula de 4 anys d’ Infantil, on ens endinsem en la importància de la capacitat d’atenció a l’ aula. El punt de partida d’aquest treball d’investigació-acció va ser la recollida de dades i informació, necessari per delimitar el problema. Amb tota la informació vaig aplegar a la conclusió que el problema que presentaven aquests alumnes era que els costava molt mantindre l’atenció. Per tant, l’objectiu principal de la investigació és millorar la capacitat d’atenció, així com l’actitud d’escolta i de participació dels alumnes. Per a poder determinar quin seria el pla d’actuació i intervenció vaig haver de buscar la documentació apropiada per al tema a tractar i aquells autors que més s’apropaven a l’assumpte. Després de tot vaig decidir emprar a l’aula un entrenament en autoinstruccions, amb una durada de dues setmanes. Quan es donà per finalitzat el procés, els resultats obtinguts varen ser molt positius, aconseguint que els alumnes milloraren a l’hora de mantindre l’atenció i al participar en les diferents activitats de l’aula.
http://hdl.handle.net/10234/132112
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil
Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil
Bachelor's Degree in Preschool Education
Educació inclusiva
Capacitat d'atenció
Actitud d'escolta i participació
Què hem de fer ara? Tècniques en autoinstruccions per a millorar l'atenció a l'aula